اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

احتمالا بازی Death Stranding 2 در سال 2024 منتشر می‌شود

احتمالا بازی Death Stranding 2 در سال 2024 منتشر می‌شود

با این وجود که استودیو Kojima Productions اخیرا به صورت رسمی بازی دث استرندینگ 2 را معرفی کرده، اما تاریخ انتشار این اثر هنوز مشخص نشده است. حال گزارش‌هایی منتشر شده که بر اساس آن‌ها بازی Death Stranding 2 در سال 2024 در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Death Stranding به واسطه گیم پلی خاص و داستان در‌گیر‌کننده خود توانست توجه بازیکنان بسیاری را جلب کند. پس از مدت‌ها شایعه‌پردازی و گمانه‌زنی، هیدئو کوجیما در جریان مراسم The Game Awards امسال به صورت رسمی از دنباله این اثر رونمایی کرد. با این وجود تا‌کنون هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار بازی Death Stranding 2 نشده است. حال مشخص شده که یکی از اعضای تیم تولید به بازه زمانی انتشار این اثر اشاره کرده است.

فرانک الیبرتی، از اعضای ارشد PlayStation Studios Visual Arts، یکی از افرادی بوده که روی بازی دث استرندینگ 2 کار کرده است. او در قالب پروفایل خود در ArtStation از انتشار بازی مذکور در سال 2024 خبر داده است. در حال حاضر فرانک الیبرتی پروفایل خود را تغییر داده و اشاره به بازی Death Stranding 2 را حذف کرده است.

فرجایل نقش مهمی در داستان Death Stranding 2 دارد

اشاره طراح دنباله بازی دث استرندینگ به معنای انتشار قطعی این اثر در سال 2024 نیست. به دلایل مختلف ممکن است ساخت بازی بیشتر از برنامه‌ریزی طول بکشد. همچنین با توجه به این که بازی Death Stranding در اواخر سال 2019 منتشر شده، احتمال دارد که دنبال آن در سال 2025 منتشر شود. با این حال سازندگان می‌توانند همانند بازی God of War Ragnarok عمل کرده و با استفاده هوشمندانه از Assetهای موجود، پروسه تولید را کوتاه‌تر کنند. این احتمال وجود دارد که فرانک الیبرتی تنها تا سال 2024 روی بازی دث استرندینگ 2 کار کند یا ممکن است این تاریخ زمان به پایان رسیدن مراحل تولید و آغاز پروسه بازار‌یابی باشد.

بهترین بازی های آخرالزمانی

به جز موارد به نمایش گذاشته در قالب تریلر معرفی بازی Death Stranding 2، اطلاعات محدودی از این اثر منتشر شده است. اخیرا هیدئو کوجیما اعلام کرده است که کاراکتر فرجایل نقش مهمی را در بازی دث استرندینگ 2 بر عهده خواهد داشت. همچنین او گفته که به دلیل پاندمی کرونا، داستان این اثر را باز‌نویسی کرده است. علاوه بر نورمن ریدس و لیا سیدو که به ترتیب وظیفه ایفای نقش به عنوان سم پورتر بریجز و فرجایل را بر عهده دارند، حضور ال فانینیگ و شیولی کوتسونا در بازی Death Stranding 2 تایید شده است. لازم به ذکر بوده که تروی بیکر در بین بازیگران این اثر حضور دارد.

نظر شما در مورد انتشار بازی Death Stranding 2 در سال 2024 چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

نوشته احتمالا بازی Death Stranding 2 در سال 2024 منتشر می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.