اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

احتمال بازگشت سری Metal Gear Solid در سال 2023 وجود دارد

احتمال بازگشت سری Metal Gear Solid در سال 2023 وجود دارد

طرفداران هیدئو کوجیما، بینهایت منتظر انتشار نسخه جدیدی از سری Metal Gear Solid (متال گیر سالید) هستند. حال تهیه‌کننده برخی از بازی‌های این مجموعه در مصاحبه جدید خود با مجله Famitsu به برنامه‌های مفصل کونامی در سال 2023 اشاره کرده است.

در قالب تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که نوریاکی اوکامورا، تهیه‌کننده قدیمی سری بازی‌های متال گیر، در شماره جدید مجله فامیتسو فاش کرده است که در سال 2023 شاهد انتشار اطلاعات زیادی از مجموعه‌های مختلف از شرکت کونامی خواهیم بود.

با غیرقابل اعتمادترین شخصیت ها در بازی های ویدیویی آشنا شوید

داستان از این قرار است که در شماره ویژه پایان سال مجله فامیتسو از چندین توسعه‌دهنده و تولیدکننده ژاپنی در مورد اتفاقاتی که ممکن است در سال ۲۰۲۳ رقم بخورد، سوال پرسیده شده است. اوکامورا در این بخش جواب داده که «به غیر از نسخه آموزشی Momotaro Dentetsu که سال گذشته معرفی شد، سال 2023 سال معرفی‌های زیادی خواهد بود». همانطور که Gematsu توضیح می‌دهد، کلمه کلیدی او برای سال 2023 «مورد انتظار» بوده است.

در حالی که اوکامورا مشخص نمی‌کند آیا یکی از «معرفی‌های زیادی» برنامه‌ریزی شده توسط کونامی، مربوط به Metal Gear Solid می‌شود یا خیر، اما با توجه به این که این سری بازی یکی از محبوب‌ترین مجموعه آثار شرکت کونامی به شمار می‌آید، با کلمه کلیدی «مورد انتظار» برای سال 2023 مطابقت دارد. همچنین در طول امسال خبرهای مختلفی مبنی بر ساخت نسخه ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater به دستمان رسید که هنوز در حد شایعه قرار دارد.

بازگشت سری بازی Metal Gear Solid؛ شایعه یا واقعیت؟

در پی گزارشی از وب سایت VGC، منبعی ناشناس به آن‌ها گزارش کرده که شرکت کونامی قصد دارد علاوه بر احیای فرنچایز Metal Gear، سری بازی‌های Castlevania و Silent Hill را نیز احیا کند. این گزارش درحالی پخش شد که هنوز کونامی از نسخه ریمیک سایلنت هیل 2 رونمایی نکرده بود. بعد از انتشار این موضوع، شایعات در مورد احیای سری بازی متال گیر اعتبار بیش‌تری پیدا کرد.

16 نقل قول معروف بازی های ویدیویی در تاریخ

بعد از گذشت مدتی از گزارش VGC، یک مهندس نرم‌افزار ارشد Virtuos در پروفایل لینکدین خود فاش کرد که این استودیو در حال کار روی یک «بازسازی AAA از سری اکشن ماجراجویی اعلام‌نشده» است. علیرغم این که مشخص نشده که آیا بازسازی مربوط به سری بازی متال گیر است یا خیر، یک ویدیوی استخدام از استودیو پیش از این منتشر شد که نشان می‌دهد Virtuos در حال کار روی فرنچایز متال گیر سالید است.

در این ویدیو، طرفداران متوجه کتابی با عنوان «The Art of Metal Gear Solid» شدند. براساس گفته‌های این تهیه‌کننده، هنوز هیچ اطلاعات رسمی از هیچ یک از نهادهای مربوطه منتشر شده و طرفداران باید منتظر خبرهای هیجان‌انگیز از این فرنچایز محبوب در سال آینده باشند. با این وجود نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شاهد ریمیک یکی از بهترین فرنچایزهای صنعت گیم در سال آینده خواهیم بود؟

منبع: Dualshockers

نوشته احتمال بازگشت سری Metal Gear Solid در سال 2023 وجود دارد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.