اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

بازی بعدی خالق Shadow Of The Colossus سال 2023 معرفی می‌شود

بازی بعدی خالق Shadow Of The Colossus سال 2023 معرفی می‌شود

فومیتو اوئدا بازی‌ساز افسانه‌ای ژاپنی، خالق بازی‌های بی‌نظیر ICO و Shadow Of The Colossus در مصاحبه‌ای با مجله بازی فامیتسو از برنامه‌هایش برای سال آینده میلادی صحبت کرده است. این مصاحبه که به زبان ژاپنی چاپ‌شده در مورد او و استودیو شخصی‌اش به نام genDesign است و او به‌سختی در تلاش است تا بالاخره بازی جدید خود را معرفی کند و از حمایت طرفداران خوشحال خواهد شد.

پروژه جدید استودیو genDesing یک بار در سال 2020 معرفی شد. شرکت اپیک گیمز دو سال پیش یک ویدیو مرموز آپلود کرد و مشخص شد که انتشار بازی جدید اوئدا بر عهده این شرکت آمریکایی است. به نظر می‌رسد که خالق بازی Shadow Of The Colossus به معرفی کلی بازی در سال 2023 اشاره کرده است و قرار است که اطلاعاتی در مورد این اثر جدید کسب کنیم. در حال حاضر هیچ سرنخی از بازی جدید او وجود ندارد و وی هم فردی نیست که بتوان اطلاعاتی از وی کسب کرد.

فومیتو اوئدا جزو بازی‌سازهایی است که به‌ندرت در عموم ظاهر می‌شود و در طی سال‌های اخیر، ترجیح داده تا در خفا به بازی‌سازی بپردازد. وی با خلق بازی ICO به شهرتی جهان رسید. میازاکی، خالق بازی‌های دارک سولز سال گذشته به تاثیر بازی ICO اشاره کرد و اوئدا را فردی دانست که وی را به آینده هنر بازی امیدوار کرد. ساخت بازی Shadow Of The Colossus نشان داد که اوئدا جزو بهترین کارگردان‌هایی است که هنر بازی به خود دیده است و بازی جدید او بدون شک، موج تازه‌ای از تحسین را به همراه خواهد داشت.

بازی جدید فومیتو اوئدا

اوئدا در استودیو ژاپن سونی مشغول به کار بود و این استودیو سال گذشته منحل شد و وی تصمیم گرفت تا کار خود را با استودیو genDesign ادامه دهد و رسماً با پلی‌استیشن قطع همکاری کند. آخرین بازی او به نام The Last Guardian در سال 2016 و به‌صورت انحصاری برای PS4 منتشر شد. گیم‌پلی احساسی و پرداختن به رابطه عمیق میان شخصیت‌ها با مکانیسم‌های ویژه از جمله ویژگی‌های بازی‌های اوئدا شمرده می‌شود. جدایی از استودیو ژاپن پلی‌استیشن و تأسیس استودیو مستقل جن‌دیزاین، قدم تازه‌ای در زندگی حرفه‌ای او به‌حساب می‌آید.

10 بازی با سوژه خوب برای فیلم

تعطیلی استودیو ژاپن پلی‌استیشن در سال 2021 باعث از هم پاشیدن تیم‌های مختلفی شد. در حال حاضر تنها Team Asobi است که میراث این استودیو را به دوش می‌کشد. اوئدا عجله‌ای برای ساخت بازی ندارد و طرفداران امیدوارند که بازی تازه او سریع‌تر از عناوین قبلی ساخته شود. قرارداد با اپیک گیمز می‌تواند این روند را تسریع کند و این بازی رسماً اولین اثر وی خواهد بود که خارج از پلتفرم پلی‌استیشن منتشر می‌شود. منتظر کسب اطلاعات بیشتر در سال آینده میلادی باشید.

منبع: DualShockers

نوشته بازی بعدی خالق Shadow Of The Colossus سال 2023 معرفی می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.