اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

بازی بعدی سازنده The Last of Us مشابه یک سریال تلویزیونی است

بازی بعدی سازنده The Last of Us مشابه یک سریال تلویزیونی است

نشریه نیویورکر در مطلب تحلیلی به بررسی تاریخچه شکل‌گیری بازی The Last of Us پرداخته است و همکاری میان نیل دراکمن و کریگ مازین در سریال جدید HBO‌ را تشریح کرده است. نویسنده به صحبت‌های مختلف نیل دراکمن خالق بازی لست آو آس در طی سال‌های اخیر اشاره می‌کند و در پایان اشاره‌ای به بازی بعدی استودیو نات‌داگ می‌شود.

مطلب جدید نیویورکر نشان می‌دهد که چطور مرزهای میان بازی‌های ویدیویی و سریال تلویزیونی در حال از بین رفتن است و اینکه دراکمن چطور المان‌های سینمایی را به داستان بازی The Last of Us افزود. وی به این نکته اشاره می‌کند که فیلم‌نامه بازی The Last of Us 2 با همکاری هیلی گراس، نویسنده سریال وست ورلد نوشته شد و این دروازه‌ای به روی دیگر شاغلان در صنعت سینما و تلویزیون باز کرد تا برداشت‌های اشتباهی همانند اینکه بازی امری کودکانه است از میان رود.

دانلود موسیقی متن بازی The Last of Us

نویسنده در ادامه به یکی از صحبت‌های دراکمن اشاره می‌کند و می‌گوید که بازی بعدی استودیو ناتی‌داگ، «ساختاری مشابه یک سریال تلویزیونی دارد» و با آنچه تابه‌حال استودیو ساخته است، تفاوت اساسی دارد. دراکمن به همین دلیل اقداماتی متفاوت پیشه کرده است. او دیگر تنها نویسنده پروژه جدید نیست و بلکه با همکاری افراد دیگر در حال کار روی بازی جدید است و به همین دلیل، اتاق ویژه نویسندگان در استودیو شکل گرفته است.

بازی جدید سازنده The Last of Us

تغییر رویکرد دراکمن و بها دادن به نویسندگان و بخش داستانی بازی جدید بدین معنی است که اثری غنی‌تر از لحاظ داستانی خواهیم دید که می‌تواند حتی بهتر از بازی The Last of Us عمل کند. مشخص نیست منظور دراکمن از ساختار مشابه سریال تلویزیونی چیست؟ آیا تنها داستان به‌مثابه فیلم‌نامه سریال خواهد بود یا اینکه بازی از لحاظ فرم به یک سریال شباهت پیدا می‌کند. مقوله‌ای که چندین بازی‌ساز از جمله کوجیما روی آن کار کرده‌اند و تا حدود موفق بوده‌اند.

چرا استودیوی ناتی داگ از پیشگامان نسل نهم بازی های ویدیویی است

بخش دیگری از مطلب نیویورکر به دیدگاه دراکمن در مورد سریال لست آو آس اختصاص دارد. خالق شخصیت‌های الی و جوئل می‌گوید که برای او اهمیت ندارد اگر همه از این سریال متنفر باشند، زیرا که او عاشق آن است. وی در مورد بازی دوم هم چنین دیدگاهی دارد و از ساخت دنباله این اثر محبوب پشیمان نیست. سریال The Last of Us تغییراتی در شخصیت‌ها و به‌خصوص بیل و فرانک ایجاد کرده و این تغییر قرار نیست به مذاق همگان خوش بیاید. کریگ مازین می‌گوید که این قسمت شاهکار است، اما می‌داند که ممکن است طرفداران از آن دلخور شوند.

تابه‌حال شایعات مختلفی در مورد بازی بعدی استودیو ناتی‌داگ منتشر شده است. احتمال ساخت یک بازی نقش‌آفرینی وجود دارد و همچنین ساخت The Last of Us 3‌ هم جزو دیگر برنامه‌ها است. نظر شما چیست؟

منبع: NewYorker

نوشته بازی بعدی سازنده The Last of Us مشابه یک سریال تلویزیونی است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.