اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

بازی جنگ ستارگان یوبی سافت امسال معرفی می‌شود

بازی جنگ ستارگان یوبی سافت امسال معرفی می‌شود

جولیان گریتی، مدیر خلاق شرکت Ubisoft، در توییتی به مناسبت آغاز سال 2023، مدعی شد که امسال، سال بزرگی برای این شرکت خواهد بود و در کنار آن تصویری از لوگوی جنگ ستارگان یوبی سافت را به همراه واژه «MassiveStarWars» به نمایش گذاشت.

اخیرا تایید شده است که تعدادی از آثار جنگ ستارگان در چندین استودیو صنعت بازی‌های ویدیویی در حال توسعه هستند. یکی از مواردی که ظاهراً امسال جزئیات جدید و بسیاری از آن اطلاع رسانی خواهد شد، بازی جهان باز Star Wars از استودیو مسیو اینترتیمنت است.

تقریبا دو سال از همکاری استودیوهای یوبیسافت مسیو و لوکاس‌فیلم گیمز (Lucasfilm Games) در خصوص ساخت یک بازی جهان باز Star Wars می‌گذرد. از آن زمان، اطلاعات اندکی از هر دو استودیو اعلام شده است؛ با این حال، توییت اخیر مدیر خلاق یوبی‌ سافت، طرفداران را امیدوار کرده است تا در سال 2023 شاهد بازی‌های بیشتری باشیم. به نظر می‌رسد بازی Star Wars استودیو مسیو که از ژانویه 2021 در دست توسعه قرار دارد، در مقطعی از سال 2023 به طور کامل رونمایی خواهد شد. حداقل این همان چیزی است که توئیت اخیر جولیان گریتی به آن اشاره می‌کند.

 گریتی به تازگی در حساب رسمی توییتر خود بیان کرده است: «سال 2023 برای ما سال بزرگی خواهد بود، به ماجراجویی بپیوندید.» این توییت همچنین با یک تصویر از لوگوی جنگ ستارگان همراه بود. اگرچه بعید به نظر می‌رسد که این بازی در سال جاری منتشر شود، اما این احتمال وجود دارد که یوبی سافت برای ارائه اطلاعات یا تریلری از آن آماده شود.

بازی جهان باز جنگ ستارگان شرکت یوبی سافت

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که بازی جنگ ستارگان ممکن است تا سال 2025 عرضه نشود؛ به‌ویژه، با توجه به اینکه Massive Entertainment در حال حاضر روی بازی Avatar: Frontiers of Pandora تمرکز دارد. این بازی قرار است قبل از آوریل 2024 منتشر شود. در حال حاظر جزئیات چندانی از بازی جنگ ستارگان وجود ندارد. مدت کوتاهی پس از معرفی آن در دو سال پیش، گفته شد که این بازی جهان باز با موتور اسنودراپ در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. علاوه بر این، مسیو اینترتیمنت اخیراً نیز شروع به جذب بازیگرانی برای پروژه Star Wars کرده است.

بهترین بازی های فضایی که باید تجربه کنید

تا زمانی که اطلاعات رسمی از سوی Ubisoft Massive منتشر شود، باید منتظر بمانیم تا ببینیم پیشرفت ساخت بازی چگونه است. در عین حال، طرفداران می‌توانند منتظر انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor در 17 مارس 2023 (26 اسفند 1401) باشند. طرفداران جنگ ستارگان این روزها، با افشاگری‌های بسیار خوبی رو به رو شده اند و بازی یوبی سافت فقط یکی از آثار لیست است. نظر شما چیست؟ از بابت یک بازی جدید جهان باز جنگ ستارگان هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

نوشته بازی جنگ ستارگان یوبی سافت امسال معرفی می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.