اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

اف تی اپیک

بازی The Day Before تا دهم نوامبر تاخیر خورد

بازی The Day Before یکی از جنجالی‌ترین عناوین جدید کامپیوتر به دلیل مشکلات ثبت نشان تجاری تا روز دهم نوامبر (19 آبان) تاخیر خورد. این بازی آنلاین چندنفره در سبک بقا قرار بود اول مارس میلادی منتشر شود و طرفداران مدت‌هاست منتظر تجربه آن هستند. توسعه‌دهنده به‌تازگی قول نمایش گیم پلی The Day Before را داده است و نگرانی در مورد کیفیت بازی هر روز در حال افزایش است.

استودیو Fntastic با انتشار بیانیه‌ای از تاخیر دوباره بازی The Day Before خبر داد و نوشت: «استیم دقیقاً قبل از انتشار، صفحه دانلود را به دلیل درخواست یک فرد حقیقی مسدود کرد. دلیل آن هم اسم بازی است. همان‌طور که می‌دانید بازی ما در ژانویه 2021 معرفی شد و آن زمان، نشان تجاری The Day Before در دسترس بود. پس از معرفی بازی، فردی درخواست ثبت نشان تجاری را قبل از ما ارسال کرده و در حال حاضر این اسم به یک نشان تجاری در ایالات‌متحده آمریکا تبدیل شده است.»

طبق گفته ناشر بازی، ویدیو گیم پلی طولانی همچنان برای اواخر ماه ژانویه برنامه‌ریزی شده است، اما آن‌ها نیاز به زمان بیشتری برای رفع مشکل نشان تجاری و کسب مالکیت آن را دارند. استودیو در مورد پخش گیم‌پلی گفت: «در مورد ویدیو گیم‌پلی باید بگوییم که ابتدا باید با وکیل‌هایمان مشورت کنیم و سپس آن را منتشر می‌کنیم.» به نظر می‌رسد که احتمال تاخیر در نمایش روند بازی هم وجود دارد و با این حساب، طرفداران بار دیگر به آرزوی خود نخواهند رسید.

تاخیر بازی The Day Before

مشخص نیست دلیل عدم ثبت نشان تجاری بازی روز پیشین، قبل از معرفی چیست و اینکه آیا استودیو می‌تواند چنین مشکلی را حل کند یا خیر. همچنین تاخیر هشت‌ماهه بازی هم موجی از انتقادات را برانگیخته است. عده‌ای معتقدند که ویدیو معرفی بازی با واقعیت همخوانی ندارد و کیفیت این اثر مشابه ویدیو نیست و توسعه‌دهنده آن‌ها را گول زده است. استودیو قول داده که انتشار The Day Before در روز دهم نوامبر قطعی شود و دیگر شاهد تاخیر دوباره نباشیم. ناشر هم از ناراحتی طرفداران آگاه است و تمام تلاش خود را برای رفع مشکل انجام می‌دهد.

سیستم مورد نیاز بازی The Day Before

استودیو بار دیگر کیفیت اثر را تضمین کرده است و می‌گوید که آن‌ها بهترین تجربه ممکن را ارائه می‌کنند. علاقه‌مندان به ویدیوگیم جهان بازی روز قبل را مشابه The Last of Us دانستند و به نظر می‌رسد که حس و حال بازی شبیه اثر معروف سونی باشد. گفتنی است بازی جدید استودیو Fntastic در سبک بقا ساخته شده است و بازی‌کنان در یک جهان آزاد و آنلاین حضور پیدا می‌کنند. آن‌ها سپس باید برای زنده ماندن بجنگند و پناهگاه بسازند و به کاوش در آن بپردازند.

منبع: Gematsu

نوشته بازی The Day Before تا دهم نوامبر تاخیر خورد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.