اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

بیمه تمام خطر اموال

بیمه تمام خطر اموال

بیمه تمام خطر اموال

در پروژه های عمرانی، قسمتی از سرمایه گذاری بیمه به زمان بهره برداری از پروژه باز می گردد. برای مثال شما یک ساختمان تجاری را ساخته و اکنون قرار صاحبان سرمایه از واحدهای آن بهره برداری نمایند. در این زمان نیز ممکن است خسارت هایی بروز نماید که جبران آن سخت و  سنگین خواهد بود. از جمله بیمه نامه هایی که در زمان بهره برداری از پروژه مورد استفاده قرار می گیرد، بیمه تمام خطر اموال است.

اموال تحت پوشش بیمه تمام خطر اموال

به طور کلی شرکت بیمه گر در این بیمه نامه موظف است کلیه خسارت های وارده به ساختمان ها، اسباب و اثاثیه، دستگاه ها و ماشین آلات مورد استفاده در ساختمان سازی و پیمانکاری، قطار، هواپیما و… و موجودی در گردش را جبران نماید

خسارت های تحت پوشش بیمه تمام خطر اموال

در این بیمه نامه بیمه گر متعهد می شود تمامی خسارت های  وارد شده به اموال و ساختمان های در حال بهره برداری را تحت پوشش خود قرار داده و جبران نماید. در صورتی که سرمایه شما تحت تاثیر خسارت های ناگهانی و پیش بینی نشده زیر قرار گیرد، شما از حمایت های بیمه گر برخوردار خواهید بود:

۱-   بلاهای طبیعی همانند سیل، طوفان، زلزله، صاعقه و…ظ

۲-   اعتصاب، شورش و تظاهرات و کلیه نابسامانی های داخلی

۳-   آتش سوزی

۴-   انفجار

اموال تحت پوشش بیمه تمام خطر اموال

به طور کلی شرکت بیمه گر در این بیمه نامه موظف است کلیه خسارت های وارده به ساختمان ها، اسباب و اثاثیه، دستگاه ها و ماشین آلات مورد استفاده در ساختمان سازی و پیمانکاری، قطار، هواپیما و… و موجودی در گردش را جبران نماید.

خسارت های تحت پوشش بیمه تمام خطر اموال

در این بیمه نامه بیمه گر متعهد می شود تمامی خسارت های  وارد شده به اموال و ساختمان های در حال بهره برداری را تحت پوشش خود قرار داده و جبران نماید. در صورتی که سرمایه شما تحت تاثیر خسارت های ناگهانی و پیش بینی نشده زیر قرار گیرد، شما از حمایت های بیمه گر برخوردار خواهید بود:

۱-   بلاهای طبیعی همانند سیل، طوفان، زلزله، صاعقه و…

۲-   اعتصاب، شورش و تظاهرات و کلیه نابسامانی های داخلی

۳-   آتش سوزی

۴-   انفجار

روزبه عبادی نمین کد۹۷۷ بیمه آرمان

 

شماره تماس ۰۹۱۱۸۰۳۹۲۸۲

برای خواندن مقاله بیمه تمام خطرات اموال کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

بازدیدها: ۳

The post بیمه تمام خطر اموال appeared first on بیمه با شما.