اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

تاریخ انتشار بازی Minecraft Legends مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Minecraft Legends مشخص شد

بازی اکشن استراتژی از دنیای ماینکرافت در رویداد ویژه بتسدا و ایکس‌باکس به‌طور کامل معرفی شد. Minecraft Legends برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و سوییچ منتشر می‌شود و همچنین از طریق استیم و فروشگاه مایکروسافت در تاریخ هجدهم آوریل برابر با 29 فروردین 1402 منتشر خواهد شد. این بازی همچنین برای سرویس ایکس‌ باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

تاریخ انتشار Minecraft Legends پس از گذشت مدت زیادی از معرفی اثر اعلام شد. این اثر اکشن استراتژی، روندی متفاوت با بازی ماینکرافت دارد. در واقع بخش جمع‌آوری منابع و معدن‌کاوی همچنان برجای خود قرار دارد و همچنین اقلیم‌های مختلفی وجود دارند که تنوع خاصی به بازی می‌بخشند. اما هدف بازی تنها ارائه یک روند سندباکس نیست و بلکه دشمنانی از راه رسیده‌اند و بازی‌کنان باید قلعه‌ای قدرتمند آماده کنند و همراه با متحدان در مقابل امواج پی در پی دشمن در روندی کاملاً استراتژیک دفاع کنند.

توسعه‌دهندگان در ویدیو جدید به حالت PvP اشاره کردند. بازی‌کنان در این حالت باید جلوی همدیگر بازی کنند و سعی کنند یکدیگر را شکست دهند. در این حالت باید یک مقر ویژه با تمامی امکانات و تجهیزات آماده کرد و سپس حمله‌ی حریف را دفع کرد. حریف برای شکستن دیوارها و فروریختن قلعه می‌تواند از ابزارهای مختلفی از جمله سلاح مشابه منجنیق استفاده کند و تمرکز شما را به هم بریزد. بخش آنلاین بسیار استادانه طراحی شده است و نوید یک روند استراتژی غنی را می‌دهد.

تاریخ انتشار Minecraft Legends

جهان بازی ماینکرافت لجندز تنوع زیادی دارد. انواع جانداران و گیاهان طراحی‌شده‌اند و اقلیم‌های آب و هوایی در کنار منابع معدنی باعث شده تا بتوانید آیتم‌های خوبی برای ساخت قلعه و آماده‌سازی برای هجوم دشمن داشته باشید. نبردهای بازی طبق گفته سازنده، حماسی خواهند بود. می‌توانید همراه دوستانتان به مقر دیگران هجوم ببرید و با نابود کردن دشمنان، دنیای بازی را از فساد و نابودی برهانید. تریلر گیم پلی Minecraft Legends می‌تواند شما را بهتر با حال و هوای بازی آشنا کند.

آموزش بازی Minecraft: نکاتی برای تازه کارها

همکاری تیمی فاکتور مهمی در این بازی است و تک‌روی می‌تواند منجر به شکست شود. گفتنی است نقشه‌ی بازی در بخش کمپین و آنلاین به‌صورت خودکار خلق می‌شود و در نتیجه هر بار یک تجربه‌ی متفاوت دریافت می‌کنید و این‌طور نیست که نقشه و مکان منابع ثابت باشند. حریف نیز به شکل‌های مختلف حمله می‌کند و روند بازی بسیار سرگرم‌کننده است. برنامه‌ریزی برای دفاع در مقابل دشمن، یکی از مهم‌ترین مراحل در بازی است و لازم است که بهترین ابزارها را برای تقویت مقر خود به کار ببرید. برج بسازید، دیوار بکشید و سلاح‌های خودکار بکارید. تله بگذارید و دشمن را نابود کنید.

تاریخ انتشار Minecraft Legends روز هجدهم آوریل (29 فروردین) اعلام شده است و می‌توانید بازی را برای تمامی پلتفرم‌های موجود از جمله کنسول‌های نسل هشتم دریافت کنید.

منبع: Gamespot

نوشته تاریخ انتشار بازی Minecraft Legends مشخص شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.