اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

تاریخ انتشار بازی Redfall اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Redfall اعلام شد

بتسدا پس از گمانه‌زنی‌ها و شایعات پی در پی، تاریخ انتشار Redfall، اثر جدید استودیو آرکین را اعلام کرد. ویدیویی کامل از روند بازی ردفال در رویداد جدید Developer Direct مایکروسافت نمایش داده شد و در پایان از تاریخ عرضه آن رونمایی شد. ردفال روز دوم مه میلادی (12 اردیبهشت) برای کنسول بازی ایکس‌باکس سری و کامپیوتر از طریق استیم، اپیک گیمز استور و مایکروسافت استور منتشر خواهد شد. کاربران گیم پس می‌توانند به این اثر دسترسی پیدا کنند.

بازی Redfall اثری کاملاً جهان‌آزاد است که توسط استودیو آستین آرکین واقع در ایالات تگزاس آمریکا ساخته شده است. این استودیو بازی‌های تحسین‌شده Prey و Dishonored را ساخته است و به دنبال ادامه موفقیتش با اثر خون‌آشامی جدید است. شوتر جدید آرکین که به‌صورت گروهی دنبال می‌شود، بازی‌کنان را در خود غرق خواهد کرد و طبق گفته‌ی استودیو، اوج روند اکشن داستانی است که آن‌ها در طی سال‌ها توسعه داده‌اند و حال به اوج خود رسیده است.

داستان بازی ردفال در شهر ماساچوست آمریکا دنبال می‌شود. موجی از خون‌آشام‌ها شهر را تسخیر کرده‌اند و جلوی تابش آفتاب را گرفته‌اند. غرق در کمپین داستانی بازی شوید و دلیل این وضعیت را کشف کنید. با بازمانده‌های موجود در شهر ارتباط برقرار کنید و در نهایت جلوی موجودات خطرناک بایستید. روند بازی به‌صورت تک‌نفره و چندنفره دنبال می‌شود. بازی‌کننده می‌تواند به‌صورت گروهی ادامه دهد یا اینکه فردی به جنگ دشمنان برود. انواع و اقسام خون‌آشام‌ها طراحی شده‌اند تا روند بازی از آب و تاب نیفتد.

تاریخ انتشار بازی Redfall

هیروهای مختلفی وجود دارند که هر کدام توانایی منحصر به فردی دارند و انتخاب میان آن‌ها به بازی‌کننده بستگی دارد. در ادامه می‌توانید با چهار هیرو اصلی بازی آشنا شوید. گفتنی است جهان بازی Redfall پر از جزئیات مختلف است. در واقع هر اتاق و مکانی داستان مخصوص به خود را روایت می‌کند و طراح‌های بازی Prey به طور مستقیم در طراحی این اثر شرکت داشته‌اند. تمامی بخش‌های بازی به‌صورت آزاد در دسترس هستند، اما مقرهای دشمن اجازه‌ی کاوش آزاد را می‌گیرند و لازم است که مقرها را آزاد کرد و نقشه‌ی شهر را از خون‌آشام پاک کرد.

Devinder Crousley – اولین هیرو دویندر کروزلی نام دارد که یک مخترع باهوش است و تفنگ‌های مخصوص به خود را طراحی کرده است.

 Layla Ellison – دومین هیرو لایلا الیسون نام دارد که مهندس پزشکی خوانده است و در یک تیم پژوهشی کار کرده است، او توانایی جابه‌جایی اجسام از راه دور را دارد.
Remi de la Rosa – سومین هیرو رمی د لا روزا نام دارد. او یک مهندس جنگ متبحر است که سال‌ها در خط مقدم جنگ حضور داشته است. او از ربات ویژه‌اش استفاده می‌کند تا شهر ردفال را نجات دهد.

Jacob Boyer –  چهارمین هیرو نیز جیکوب بویر نام دارد. او از نظامی‌های سابق است و مهارت زیادی در تیراندازی دارد. او بخشی از قدرت‌های خون‌آشام‌ها را دریافت کرده است.

بهترین بازی های خون‌آشامی که باید تجربه کنید

با نمایش گیم‌پلی بازی و اعلام تاریخ انتشار Redfall، امکان پیش‌خرید فعال شده است. می‌توانید روز دوازدهم اردیبهشت 1402 به بازی جدید آرکین از طریق سرویس گیم پس دسترسی پیدا کنید.

منبع: Gematsu

نوشته تاریخ انتشار بازی Redfall اعلام شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.