اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

تصاویر کمپین جهان باز Call of Duty Black Ops 3 منتشر شد

تصاویر کمپین جهان باز Call of Duty Black Ops 3 منتشر شد

سری بازی کالاف دیوتی در کنار بخش آنلاین جذاب و سرعتی، کمپین داستانی کوتاهی به بازی‌کننده ارائه می‌کند که کیفیت آن در طول زمان افت کرده است. به‌تازگی تصاویری از کمپین داستانی حذف‌شده بازی Call of Duty Black Ops 3 منتشر شده است. این بازی قرار بود دارای کمپین داستانی متفاوتی باشد و رویکرد جهان‌آزاد برای آن در نظر گرفته شده بود. این ایده در نهایت کنار گذاشته شد و رویکرد خطی از سر گرفته شد.

اینسایدر گیمینگ با مدیریت تام هندرسون، تصاویری از مراحل جهان‌ باز بازی Call of Duty Black Ops 3 منتشر کرده است. این تصاویر نشان می‌دهد که طراحی جهان ‌باز کالاف دیوتی چطور بوده است و اینکه آیا این رویکرد می‌توانست به نفع این سری باشد یا خیر؟ تصاویر مربوط به بیلدهای اولیه و گیم‌پلی هستند و در نتیجه انتظار یک بازی تمام‌شده و گرافیکی را نداشته باشید. اولین تصویر سنگاپور را نشان می‌دهد و اینکه چطور بخش‌های متفاوت آن به یکدیگر متصل شده است. نقشه به بخش‌هایی جنوبی و شمالی تقسیم شده که دارای اقلیم مخصوص هستند.

بخش دوم نقشه که به‌ظاهر محله چینی‌ها را نشان می‌دهد، طراحی متفاوتی با آنچه تابه‌حال در سری بازی کالاف دیوتی دیده‌ایم دارد. واضح است که این تنها بخشی از یک پروژه اولیه بوده است و هیچ‌گاه به مرحله نهایی نرسیده است. برای نمونه چندین تصویر وجود دارد که محله‌ای ناقص را نشان می‌دهد و بازی‌کننده در حال دویدن داخل این محله است. تعدادی از تصاویر هم حالت هوایی دارند و محیط را از جهت بالا نشان می‌دهند. در کنار آن تصاویری وجود دارد که قرار بوده بازی بر اساس آن‌ها طراحی شود.

کمپین جهان باز Black Ops 3

تصاویر در وب‌سایت Imgur‌ آپدیت شده است و بیش از 60 عکس متفاوت را می‌توان مشاهده کرد. شهر اصلی بازی Black Ops 3 به مناطقی مختلفی از جمله مرکز شهر تقسیم شده است و نقشه هر منطقه منحصر به فرد بوده است. این نشان می‌دهد که استودیو Treyarch روی این ایده کار کرده است و مدتی مشغول ساخت آن بوده است. این ایده در نهایت کنار گذاشته شد و مراحل خطی همانند بازی‌های پیشین پیگیری شد. فشار بیش از حد روی کارمندان، یکی از دلایل کنار گذاشتن ایده کمپین جهان ‌باز بوده است.

توسعه‌دهندگان مراحل مختلفی در نظر گرفته بودند. از قتل دانشمندان گرفته تا خنثی کردن بسته‌های خطرناک، تنها بخشی از مراحل بازی بلک آپس 3 بودند. تعدادی جعبه‌های تفنگ در نقشه هم دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که بازی‌کننده امکان جمع‌آوری تفنگ و گلوله از این جعبه‌ها را داشته است. چرخه شب و روز هم از ویژگی‌های Call of Duty Black Ops 3 بوده و کمپین جهان باز این شوتر اول شخص وسیع بوده است.



رتبه بندی بازی‌ های Call of Duty بر اساس کیفیت

جیسون شریر در سال 2019 به فرایند تولید بازی کالاف دیوتی بلک آپس 3 پرداخت. وی نوشت که ایده اصلی بازی به دلیل اعتراض کارمندان و همچنین فشار کاری بیش از حد تغییر پیدا کرد. به نظر می‌رسد که استودیو منابع کافی برای ساخت چنین بازی نداشته است و در نهایت داستان بازی Black Ops 3 مطابق با منابع و توانایی استودیو اصلاح شد. اکتیویژن تابه‌حال هیچ‌گاه از یک نقشه جهان‌باز برای بخش داستانی استفاده نکرده است و ترجیح داده تا این ایده را در بخش بتل رویال همانند وارزون 2 امتحان کند.

منبع: TheGamer

نوشته تصاویر کمپین جهان باز Call of Duty Black Ops 3 منتشر شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.