اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

توضیحات داستان بازی Silent Hill: The Short Message فاش شد

توضیحات داستان بازی Silent Hill: The Short Message فاش شد

با انجام رده‌بندی سنی بازی Silent Hill: The Short Message در تایوان، جزئیات اولیه داستان و آرت اصلی بازی فاش شد. کونامی دو ماه پیش با برگزاری رویداد رسمی، چند بازی جدید از سری سایلنت هیل را معرفی کرد. شاهد معرفی Silent Hill 2 Remake به همراه سه بازی جدید این سری بودیم، اما عنوان Short Message در میان بازی‌های معرفی‌شده قرار نداشت. رتبه‌بندی سنی بازی در تایوان منجر به افشاء اطلاعات تازه‌ای از پی‌رنگ داستان و همچنین آرت اصلی بازی شد.

رده‌بندی سنی Silent Hill: The Short Message ابتدا در کره جنوبی انجام شد و تایوان دومین کشوری است که به بررسی محتوای بازی می‌پردازد. طرفداران باور داشتند که این بازی یک دمو مشابه PT برای بازی بعدی این سری خواهد بود و اهمیت خاصی ندارد. توضیحات داستانی نشان می‌دهند که این یک بازی مستقل و کامل است و به نظر می‌رسد که با اثری متفاوت و جدید روبه‌رو هستیم. عدم معرفی بازی در رویداد ویژه کونامی باعث شد تا بسیاری فکر کردند که ساخت این اثر لغو شده است.

داستان بازی Silent Hill: The Short Message

طبق توضیحات داستانی فاش‌شده، شخصیتی به نام آنیتا پا به یک آپارتمان متروکه می‌گذارد تا با دوستش مایا دیدار کند و به‌یک‌باره می‌بیند که داخل این آپارتمان گیر افتاده است. او باید از هیولاها بگریزد و ترس را سرکوب کند تا بتواند در راهروهای ترسناک ساختمان، راهی برای فرار پیدا کند. او نمی‌داند که چه بلایی سرش آمده و اینکه چرا گرفتار چنین محیط ترسناکی شده است. او باید قبل از آنکه مشکلات روحی‌اش او را همچون هیولایی ببلعد از این ساختمان متروکه فرار کند و نجات یابد.

کمیته رده‌بندی سنی تایوان در پایان کاور رسمی بازی سایلنت هیل: پیام کوتاه را هم منتشر کرده است. این نشان می‌دهد که با یک بازی رسمی روبه‌رو هستیم و خبری از یک دمو نیست. البته به نظر می‌رسد که با یک بازی کوتاه روبه‌رو هستیم و این اثر چندان بلند نخواهد بود. در حال حاضر تنها پلتفرم پلی استیشن 5 برای بازی اعلام شده است و به نظر می‌رسد که این بازی تنها در انحصار کنسول سونی است و به دلیل استفاده از واژه Short در عنوان آن، اثری کوتاه خواهد بود.

بهترین بازی های شبیه به Silent Hill که باید تجربه کنید

بازی بزرگ و جدید سایلنت هیل که طرفداران منتظر آن هستند، Silent Hill F نام دارد. این بازی به ژاپن دهه 1960 میلادی می‌پردازد و جهانی وحشتناک را به تصویر می‌کشد. یک پروژه تازه به نام Silent Hill Ascension هم معرفی شده که می‌خواهد جنبه‌های مهم ژانر وحشت و بازی‌های نقش‌آفرینی را با هم درآمیزد. اطلاعاتی در مورد بازی Silent Hill: The Short Message وجود ندارد و کونامی باید آن را معرفی کند.

منبع: Gematsu

نوشته توضیحات داستان بازی Silent Hill: The Short Message فاش شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.