اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

تولید بازی Resident Evil 4 Remake در مرحله پایانی قرار دارد

تولید بازی Resident Evil 4 Remake در مرحله پایانی قرار دارد

بازگشت لئون کندی با Resident Evil 4 Remake جزو اتفاقات مهم سال جدید میلادی است. مجله بازی فامیتسو در نسخه ویژه پایان سال میلادی به بازی‌های ژاپنی جدید پرداخته است و از زبان تولید‌کننده بازی رزیدنت اویل 4 نقل کرده که تولید این اثر وارد مرحله پایانی شده و انتشار آن همچنان برای ماه مارس سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

شرکت کپکام عناوین بزرگی برای سال جدید میلادی در نظر گرفته است. استریت فایتر 6 به همراه Exoprimal و چند بازی جدید آماده شده‌اند؛ اما این شرکت به دنبال موفقیتی بزرگ می‌گردد. بازی Resident Evil 4 Remake قرار است فهرست عناوین این شرکت را چند پله ارتقاء دهد. بازی که کاملاً از ابتدا ساخته شده است و با تغییرات اساسی، رویکرد متفاوتی نسبت به اثر اولیه خواهد داشت. کپکام امیدوار است که این بازی بتواند موفقیتی بزرگ برای او کسب کند.

مجله فامیتسو مصاحبه‌ای کوتاه با بازی‌سازهای ژاپنی داشته و آن‌ها نظرات خود را در مورد سال آینده و بازی خود به اشتراک گذاشته‌اند. تولیدکننده بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک در مورد فرایند تولید می‌گوید: «ما به‌سختی در تلاشیم تا اطلاعات تازه‌ای در مورد Resident Evil 4 قبل از انتشار در تاریخ 24 مارس ارائه کنیم. بازی در دوره پایانی قرار دارد و تیم‌ها متحد خواهند شد و بازی را بهبود می‌بخشند. لطفاً اندکی بیشتر منتظر بمانید.»

تولید بازی Resident Evil 4 Remake 

منظور او از منتظر ماندن، تأخیر بازی نیست و بلکه تاریخ انتشار بازی همچنان 24 مارس خواهد بود. منظور تولیدکننده از انتشار اطلاعات بیشتر و نمایش گیم پلی است که طرفداران همچنان منتظر آن هستند. حدود سه ماه تا انتشار باقی مانده است و فرایند تبلیغاتی هنوز آغاز نشده است. لازم است که چند تریلر تازه منتشر شود و سپس پیش‌نمایش بازی در دسترس قرار گیرد و آنگاه نوبت به مرحله نقد و سپس انتشار برسد. با شروع فرایند تبلیغاتی، اطلاعات کاملی در مورد بازی دریافت می‌کنیم و خواهیم دید که آیا بازی ارزش تجربه را دارد یا خیر؟

سیستم مورد نیاز Resident Evil 4 Remake

با طی شدن مرحله پایانی تولید بازی Resident Evil 4 Remake، احتمال تأخیر از بین می‌رود. شرکت کپکام سرمایه‌گذاری بیشتری روی این بازی کرده است و قرار است بازسازی بهتری نسبت به Resident Evil 2 و Resident Evil 3 ببینیم. این شرکت همچنین بازیگر‌های نقش اصلی را تغییر داده است و نقش اشلی بر عهده یک مدل اینستاگرامی است. این شرکت ژاپنی به‌تازگی جلوی ساخت ریمیک مستقل Resident Evil 1 را گرفته است. این می‌توانید نشانه‌ای مبنی بر بازسازی این اثر باشد.

بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک در تاریخ 24 مارس برای کنسول‌های ایکس باکس سری، پلی‌استیشن 4 و 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: TheGamer

نوشته تولید بازی Resident Evil 4 Remake در مرحله پایانی قرار دارد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.