اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Battlefield Mobile برای اندروید

دانلود بازی Battlefield Mobile برای اندروید

دانلود بازی بتلفیلد موبایل برای اندروید

ژانر شوتر اول شخص به راحتی محبوب‌ترین سبک در میان تمام بازی‌های ویدیویی در دنیا است. این عناوین، اکشن‌های ناب و سریعی را به مخاطب ارائه می‌کنند که می‌توانند در کنار دوستان خود لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند. یکی از نماینده‌های این ژانر طی نسل‌های اخیر، سری بازی‌های محبوب Battlefield بوده که به تازگی نیز شاهد انتشار ورژن موبایلی‌اش بودیم.

پادشاه واقعی شوترهای موبایلی

بازی Battlefield Mobile توسط استودیوی نام دار Electronic Arts منتشر شده که تمام نسخه‌های کنسولی را نیز به ما تقدیم کرده‌اند. اکثر فرنچایزهای بزرگ سبک شوتر، دیر یا زود مسیر خود را به سوی بازی‌های موبایلی پیدا می‌کنند. با این حال تعداد کمی از آن‌ها موفق می‌شوند حس و حال بازی‌های اصلی را تقلید کنند. Battlefield Mobile یکی از آن‌ها نیست.

شامل زیباترین گرافیک درون بازار

همه چیز در این بازی، از گرافیک گرفته تا مکانیک‌های مختلف گیم پلی، خارق‌العاده و مدرن طراحی شده است. به دلیل تکنولوژی بی‌نظیری که در اختیار استودیوی سازنده قرار دارد، شاهد این هستیم که ظاهر و گرافیک بازی Battlefield Mobile یک سروگردن از دیگر عناوین هم سبکش جلوتر است. به راحتی انگار که در حال تجربه یک بازی کنسولی بر روی گوشی هستید.

حالت‌های مولتی پلیر سرگرم کننده

به دلیل ماهیت مولتی پلیر بودن بازی Battlefield Mobile، باید حالت‌های متنوعی نیز درون آن قرار داشته باشد تا گیمرها پس از مدتی بازی را رها نکنند. این موضوع با وجود مودهای Conquest، Rush و Team Deathmatch که پای ثابت تمامی بازی‌های سری هستند، به تحقق پیوسته است. همچنین PVP در میدان‌های عظیم نبرد نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

اسلحه‌های مختلف و نقشه‌های بزرگ

تنوع فوق‌العاده نقشه‌ها و اندازه بزرگ آن‌ها، الحق که حس و حال واقعی نام Battlefield را در این بازی موبایلی به بازیکنان القا می‌کند. شما می‌توانید ساعت‌ها به همراه دوستان خود درگیر نبردها شده و نتوانید تلفن خود را زمین بگذارید. تعداد زیادی اسلحه و وسیله نقلیه مختلف نیز در سراسر نقشه‌ها پخش شده تا بتوانید سبک‌های مختلف مبارزه را به صورت زنده آزمایش کنید.

بهینه سازی فوق‌العاده گرافیک و کنترل

با اینکه بازی Battlefield Mobile از گرافیک بسیار مدرن و پیشرفته‌ای بهره‌مند است، ولی به خوبی برای تلفن‌های همراه گوناگون و میان رده بهینه‌سازی‌شده و به هیچ وجه به سخت افزار گوشی شما فشار وارد نمی‌کند. بدون شک با یکی از بهترین بازی‌های موبایلی در سبک شوتر اول شخص روبرو هستید که در میان سایر رقیبان، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ویژگی‌های بازی Battlefield Mobile

نقشه‌های متنوع و بسیار بزرگ
گرافیک نسل جدید و خیره کننده
تنوع حالت‌های مختلف مولتی پلیر
اسلحه‌ها و ابزار فراوان و قدرتمند
امکان صحبت با هم‌تیمی‌ها و دوستان
کنترل‌های ساده و بهینه بودن بازی

بازی Battlefield Mobile عنوانی در سبک شوتر اول شخص است. این بازی نمونه خالص و نهایی یک بازی FPS موبایلی بوده که به واسطه گرافیک نسل جدید، حالت‌های مختلف مولتی پلیر، کنترل‌های ساده و بهینه‌سازی‌های خوب، پتانسیل این را دارد تا نام خود را به عنوان بهترین بازی سبکش برای موبایل جاودانه کند. تجربه آن را از دست ندهید.

بازی Battlefield هم اکنون در پلی استور با بیش از 100 هزار نصب فعال روبرو بوده است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Battlefield برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :






نوشته دانلود بازی Battlefield Mobile برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.