اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی CarX Street برای اندروید

دانلود بازی CarX Street برای اندروید

دانلود بازی CarX Street برای اندروید

ماشین سواری و بازی‌های مسابقه‌ای، همچنان در میان آثار موبایلی بی رقیب هستند. مگر می‌شود کسی را پیدا کرد که از شیرجه زدن در دنیای سرعت و هیجان خیابانی با ماشین‌های اسپورت بدش بیاید؟ خب برای طرف‌داران این مدل بازی‌ها خبر خوبی داریم؛ عنوان CarX Street از استودیوی CarX Technologies در حال حاضر مشهورترین بازی موبایلی این ژانر است.

تجربه هیجان و سرعت واقعی

بازی CarX Street تمام آن چیزی که برای لذت بردن از یک بازی ماشین سواری نیاز دارید درون خود جای داده است. دریفت، سرعت، ترافیک، رقبای خطرناک، همگی دست به دست هم داده‌اند تا بهترین مسابقه دهنده‌های دنیا در کنار هم جمع شده و برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر، به نبرد بپردازند. پس پشت فرمان بنشینید، زیرا دنیای بزرگی برای کشف وجود دارد.

تنوع ماشین‌ها و حالت‌های بازی

مسابقات واقع‌گرایانه در بزرگراه‌ها و خیابان‌های شهر، به علاوه مسابقات دریفت با سرعت بالا که از ذهن خلاق سازندگان CarX Drift Racing 2 خارج شده است. شما قابلیت خلق ماشین رؤیایی خود را با استفاده از صدها قطعه مختلف دارید و فیزیک بسیار واقع‌گرایانه ماشین‌ها، تضمین می‌کند که تصادفات شدید و دیوانه باری در میدان مسابقه یعنی خیابان‌های شهر رخ دهد.

محیطی عظیم و مسابقات بی پایان

از ویژگی‌های مثبت بازی CarX Street در کنار گرافیک خارق‌العاده‌اش، دنیای عظیم و جهان آزادش است که می‌توانید برای ساعت‌ها در ناحیه‌های متفاوت رانندگی کنید. توانایی جمع آوری ماشین‌ها در گاراژهای اختصاصی وجود دارد. در این مکان‌ها شما می‌توانید قطعات ماشین‌هایتان را جدا کرده و با همدیگر ترکیب کنید. تجربه این اثر خارق‌العاده را از دست ندهید.

ویژگی‌های بازی CarX Street

امکان ساخت ماشین‌های شخصی
محیطی عظیم و جهان آزاد
گیم پلی سرعتی و اعتیادآور
گرافیک فوق‌العاده زیبا و پر جزئیات
حالت‌های مختلف مولتی پلیر
بهینه بودن بازی و کنترل‌های آن

بازی CarX Street عنوانی در سبک ماشین سواری و مسابقه‌ای است. این بازی با تمرکز بر روی تکنولوژی فیزیک‌های واقع‌گرایانه ماشین‌ها و گرافیک زیبایش، چالش بزرگی را برای رقیبان خلق کرده است. علاوه بر این، حالت‌های مختلف مولتی پلیر و امکان ساخت ماشین‌های مختلف، آن را به عنوانی اعتیادآور تبدیل کرده که به هیچ وجه نباید از دست دهید.

بازی CarX Street هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 5.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Street و GRID Autosport را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی CarX Street برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

نکته : بازی در نسخه بتا قرار دارد، بنابراین وجود برخی مشکلات عادی می باشد.

نکته دوم : بازی به صورت کاملا آنلاین بوده و برای اجرا باید از برنامه گذر از تحریم های اینترنتی و سرور روسیه استفاده کنید.

نکته سوم : با اولین اجرا نیاز است تا نقشه و موارد دیگری دانلود شود که نیاز به برنامه تحریم گذر و سرور روسیه می باشد.

نکته چهارم : بازی توسط تیم پارسی گیم بر روی گوشی A51 تست و بررسی گردید که بدون مشکل اجرا شده است.

تصاویری از محیط بازی :








نوشته دانلود بازی CarX Street برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.