اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Dead Estate برای PC

دانلود بازی Dead Estate برای PC

دانلود بازی Dead Estate برای کامپیوتر

سبک Roguelike آن دسته آثار را تحویل جامعه گیم داده که ارزش تکرار بالایی داشته و به دلیل تصادفی ساخته شدن مراحلشان، هرگز تجربه یکسانی را برای گیمرها ایجاد نمی‌کنند. این موضوع دارای نکات مثبت و منفی فراوانی بوده و بازی سازان کمی موفق شده‌اند تا فرمول Roguelike را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنند. یکی از عناوین خوب و باارزشی که اخیراً در این سبک منتشر شده و تمام کلیشه‌های موجود در این آثار را از بین برده، Dead Estate از استودیوی Milkbar Lads نام دارد.

Dead Estate به قوانین ثابت ژانر Roguelike پایبند نیست. در هر دستی که بازی می‌کنید، به جز شخصیت‌های جدید، هیچ چیزی را در مسیر ارتقا باز نخواهید کرد. این یک Roguelike بدون اضافه کاری است. شما نمی‌توانید آن را ساده سازی کنید و به سمت ارتقاها بروید تا به شما کمک کند تا چالش‌های سخت‌تر را بهتر انجام دهید. از شما انتظار می‌رود کاری را انجام دهید که همه از آن متنفرند: حرفه‌ای شدن. Dead Estate کاملاً مبتنی بر مهارت است و هر چه جلوتر بروید، دشوارتر هم خواهد شد.

شما بازی را با تفنگی شروع می‌کنید که تنها یک دمیج به دشمن وارد می‌کند. امکان برداشتن اسلحه‌های قوی‌تر در بازی وجود دارد، البته تنها یکی از آن‌ها را حمل می‌کنید و همچنین محدودیت مهمات نیز در بازی وجود دارد. گرافیک بامزه پیکسلی این بازی شما را گول می‌زد که با یک بازی ساده طرف هستید؛ بهتر است این اشتباه را مرتکب نشوید. Dead Estate از آن دسته بازی‌ها است که ساعت‌ها شما را درگیر یک دست می‌کند و در نهایت نیز هزاران بار خواهید مُرد. پس به شدت باید مراقب باشید.

بازی Dead Estate عنوانی در سبک اکشن و Roguelike است. این بازی از درجه سختی دیوانه‌واری برخوردار بوده و به هیچ وجه به بازیکنان تازه وارد رحم نمی‌کند. اگر از یک چالش درگیر کننده و یک اکشن دوبعدی با المان‌های Roguelike لذت می‌برید، پس همین حالا Dead Estate را دانلود کنید؛ فقط بدانید که قرار است مرگ‌ها و عذاب‌های فراوانی را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Exit the Gungeon و West of Dead The Bone Orchard را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dead Estate برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core 2 Duo E6320 (2*1866) or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 GS (512 MB) or equivalent
Storage: 100 MB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Dead Estate برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.