اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Definitely Not Fried Chicken برای PC

دانلود بازی Definitely Not Fried Chicken برای PC

دانلود بازی Definitely Not Fried Chicken برای کامپیوتر

بازی های شبیه ساز و مدیریتی یکی از جذاب‌ترین پدیده‌ها در طی چند سال اخیر در صنعت گیم هستند. این آثار با قرار دادن بازیکن در نقش یک تاجر بزرگ و توانا، ساعت‌ها جذابیت و گیم پلی اعتیادآور را به آن‌ها هدیه می‌کنند. با این حال شاید شما نیز از موضوعات تکراری بازی های مدیریتی مانند مدیریت باغ وحش و شهر خسته شده باشید؛ خب جای نگرانی نیست، زیرا بازی Definitely Not Fried Chicken با موضوع متفاوتی وارد میدان شده است: مدیریت یک تهیه و تولید مواد مخدر!

با مدیریت هر دو طرف تجارت، تجارت مواد مخدر خود را از طریق جبهه‌های قانونی رشد دهید. کسب و کار جدید به دست آورید، با مشتریان جدید ملاقات کنید، مواد مخدر قوی‌تری تولید کنید، پول زیادی به دست آورید و شهری را ویران کنید! هسته اصلی Definitely Not Fried Chicken خلق یک ظاهر قلابی برای تجارت اصلی شما است تا بتوانید به‌دوراز چشم قانون، به کار خود بپردازید. بنابراین شما باید در این بازی به صورت موازی از دو تجارت پشتیبانی کنید و نگذارید که هدفتان لو برود.

مفهوم اصلی این بازی بدون شک از سریال معروف Breaking Bad الهام گرفته تا بتواند گیم پلی ای متفاوت و خاص در ژانر مدیریتی خلق کند. تجارت شما غیرقانونی بوده و هر لحظه ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و کل عملیات نابود شود. پس باید چندین موضوع مختلف را به صورت مشترک مدیریت کرده تا تجارتی موفق داشته باشید. اگر از آثار مشابه تکراری خسته شده‌اید و به دنبال یک باز مدیریتی با یک پیچش جالب هستید، همین حالا Definitely Not Fried Chicken را دانلود کنید.

بازی Definitely Not Fried Chicken عنوانی در سبک شبیه ساز و مدیریتی است. شما به جای موضوعات تکراری همیشگی در این ژانر، کنترل یک امپراتوری مواد مخدر را به دست می‌گیرید که باید تجارت خود را با ظاهری بی گناه مانند رستوران پنهان کند. اگر به دنبال یک تجربه خارق‌العاده و البته سرگرم کننده هستید، Definitely Not Fried Chicken را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Good Pizza Great Pizza و Kerbal Space Program را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Definitely Not Fried Chicken برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i5 / AMD FX Series Processor or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Integrated Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i5 / AMD FX Series Processor or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Integrated Sound Card

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Definitely Not Fried Chicken برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.