اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

دانلود بازی Garena RoV Football Fever برای اندروید

دانلود بازی Garena RoV Football Fever برای اندروید

دانلود بازی Garena RoV Football Fever برای اندروید

ژانر معروف MOBA به آن دسته بازی‌های مولتی پلیری گفته می‌شود که تیم‌های محدودی باید در یک محیط مشخص با هم به نبرد پرداخته تا یک تیم پیروز میدان شود. این بازی‌ها به قهرمان محور بودن شهرت دارند و اکثرا بر روی کامپیوترها یافت می‌شوند. با این حال گاهی اوقات می‌توان رد بازی‌های MOBA را همانند Garena RoV Football Fever روی موبایل‌ها یافت.

یک فوتبال عجیب و غریب

بازی Garena RoV Football Fever به دست تیم Good Mobile Games Private ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین MOBA هاییست که در چند سال اخیر وارد بازار شده است. این بازی در اصل یک حالت مولتی پلیر از بازی بزرگ‌ترین به نام Arena of Valor بوده که خود شامل ده‌ها حالت متفاوت می‌شود. با این حال این مورد به تنهایی توانسته درخشش‌های زیادی داشته باشد.

تنوع نقشه‌های درون بازی

نقشه این بازی یک جزیره فانتزی، شبیه به یک زمین فوتبال واقعی با فضای تابستانی ساحلی است. برای رسیدن به پیروزی باید تعداد مشخصی گل را با استعداد منحصر به فردی به نام Kick به ثمر برسانید که یک توانایی کاملاً بستگی به دقت و ظرافت حرکت انگشتانتان در صفحه موبایل دارد. با استفاده از این توانایی توپ را در مسافت طولانی در جهت مشخص شده پرتاب می‌کنید.

حضور کلی قهرمان مختلف

قهرمانان متعادل و انعطاف پذیر به بازیکنان این امکان را می‌دهند که استراتژی‌های خود را برای موقعیت‌های مختلف تنظیم کنند. سرگرمی اصلی این بازی از انتخاب قهرمان مناسب تا رقابت منصفانه در میدان جنگ شروع می‌شود. فقط بهترین بازیکنان برنده می‌شوند! بازی Garena RoV Football Fever بدون شک از اعتیادآورترین و خاص‌ترین آثار موبایلی چند سال اخیر است.

ویژگی‌های بازی Garena RoV Football Fever

متفاوت‌ترین بازی فوتبال موبایلی
حضور کلی قهرمان با قدرت‌های ویژه
گرافیک انیمه‌ای و خیره کننده
تنوع بالای محیط‌های قابل بازی
به شدت درگیرکننده و اعتیادآور
بالای 50 میلیون بازیکن فعال

بازی Garena RoV Football Fever عنوانی در سبک MOBA و ورزشی است. این بازی از مسابقات عادی فوتبال در دنیایی فانتزی و عجیب پرده برداری می‌کند که شخصیت‌های آن دارای قدرت‌های ویژه‌ای هستند. این قدرت‌ها را می‌تواند در میدان نبرد به کار برده و حریفان را شکست داد. پس تجربه این عنوان جذاب و اعتیادآور را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Garena RoV Football Fever هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Diablo Immortal و Guild of Heroes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Garena RoV Football Fever برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :






نوشته دانلود بازی Garena RoV Football Fever برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.