اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

دانلود بازی Golden Axe Classics برای اندروید

دانلود بازی Golden Axe Classics برای اندروید

دانلود بازی Golden Axe Classics برای اندروید

بازی Golden Axe نام مجموعه‌ای از آثار ساید اسکرولر و هک اند اسلش است که برای اولین بار در سال 1989 برای آرکید منتشر شد. کمپانی Sega مسئولیت این انتشار را بر عهده داشت و پس از موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای که این بازی بر روی ماشین‌های آرکید کسب کرد، به سرعت آن را برای کنسول‌های خانگی‌اش یعنی Mega Drive/Genesis نیز تولید و منتشر کرد.

خاطره بازی با گذشته

سری بازی‌های Golden Axe دیگر نیازی به معرف ندارد. این آثار از محبوب‌ترین بازی‌های نسل 16 بیتی دنیای بازی‌ها بوده و برای چندین نسل خاطره سازی کرده‌اند. این بازی بازیکنان را در نقش یکی از سه جنگجوی افسانه‌ای قرار می‌دهد که باید سرزمین دوردست و فانتزی خود را از دست حاکمان ظالمی که کنترلش را بر عهده گرفته‌اند نجات داده و آن را از دشمنان پاک‌سازی کنند.

سه‌گانه افسانه‌ای

اسم بازی بر اساس تبری طلایی انتخاب شده که شخصیت منفی اصلی آن را به دست گرفته است. موفقیت‌های نسخه اورجینال Golden Axe بر روی کنسول‌ها باعث خلق فرنچایزی طولانی با کلی نسخه فرعی و جانبی شد. به همین منظور شاهد این هستیم که پس از سال‌ها، هر سه بازی اصلی این مجموعه در قالب یک پکیج هیجان انگیز به نام Golden Axe Classics منتشر شده‌اند.

کنترل‌های ساده شده

بازی Golden Axe Classics بر روی تلفن‌های هوشمند شامل عناوین Golden Axe، Golden Axe II و Golden Axe III می‌شود. هر سه این بازی‌ها به شدت جذاب و تازه باقی‌مانده‌اند و انگار نه انگار که چند دهه از عمرشان می‌گذرد. رابط کاربری این عناوین نیز به خوبی بر روی صفحه لمسی گوشی‌ها پورت شده و قرار نیست از نظر دسترسی، مشکلات زیادی را تجربه کنید.

ویژگی‌های بازی Golden Axe Classics

گیم پلی اکشن کلاسیک
گرافیک قدیمی ولی زیبا
شامل سه بازی اصلی
کنترل‌های بهینه و ساده
پورت از نسخه کنسولی
ساعت‌ها سرگرمی جذاب

بازی Golden Axe Classics عنوانی در سبک اکشن و هک اند اسلش است. این بازی در واقع پکیجی بزرگ بوده که شامل سه بازی کلاسیک در مجموعه Golden Axe می‌شود. به همین منظور باید انتظار تجربه تعدادی از لذت‌بخش‌ترین بازی‌های زمان آرکید را داشته باشید که به راحت‌ترین و زیباترین شکل ممکن بر روی گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شوند.

بازی Golden Axe Classics هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sonic Dash 2  و Sonic Forces  را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Golden Axe Classics برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :




نوشته دانلود بازی Golden Axe Classics برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.