اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Modern Strike Online برای اندروید

دانلود بازی Modern Strike Online برای اندروید

دانلود بازی Modern Strike Online برای اندروید

سبک بازی‌های اکشن یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که هیجان بالا را دوست دارند. بازی‌های موجود در این سبک دارای محیطی خشن و گاهی ترسناک هستند که این موارد باعث بالا رفتن جذابیت آن‌ها می‌شود. Modern Strike Online نیز در همین سبک قرار داده شده است که در دل خود گیم پلی خشنی را جای داده است. سازنده بازی Game development ltd نام دارد که برای خلق این اثر تلاش بسیاری کرده است. طراحی بازی به صورت آنلاین صورت گرفته و شما باید برای انجام مراحل و مأموریت های بازی اتصال دائمی به اینترنت داشته باشید. با این کار شما به گروهی متصل خواهید شد که برای مبارزه با دیگر بازیکنان سراسر جهان خود را آماده می‌کنند. نقش شما در بازی، کماندویی حرفه‌ای خواهد بود که برای انجام مأموریت های مختلف به او اعتماد شده و به جلو فرستاده می‌شود.

هر آنچه قبل از دانلود بازی Modern Strike Online باید دانست

قبل از هر مأموریت به شما اجازه داده خواهد شد تا در میان سلاح‌های مختلفی که برای مبارزه آماده شده‌اند یکی را انتخاب و راهی میدان جنگ شوید. با به پایان رساندن موفقیت آمیز هر مأموریت و مرحله می‌توانید سلاح و ابزارهای جدید را آزاد سازی کرده و در مراحل و مأموریت های بعدی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید سلاح‌های موردنظرتان را با تجهیزاتی چون دوربین زوم کننده، لنز، دوربین دید در شب، خشاب اضافی و خیلی موارد دیگر شخصی سازی کنید. امکان ارتقاء و بهبود تجهیزات نظامی وجود داشته و می‌توانید آن‌ها را به بالاترین لول موجود برسانید تا عملکرد بهتری را از آن‌ها شاهد باشید.

بازی به صورت گروهی بوده پس باید خود را با دیگران مچ کرده تا بتوانید مأموریت ها را با موفقیا پشت سر بگذارید. هر مرحله و مأموریت در مکانی مختلف خواهد بود که هر کدام دارای لوکیشن و سبک نورپردازی مخصوص است. در محیط‌ها همه چیز به خوبی طراحی و جایگذاری شده است.

ویژگی های کلیدی بازی Modern Strike Online

3 حالت جنگی برای ساخت بازی
لوکیشن های متنوع برای انجام ماموریت ها
سلاح های قوی و کشنده
امکان ارتقاء و بهبود تجهیزات نظامی
امکان شخصی سازی سلاح های مورد نظر
گیم پلی سرگرم کننده و خشن
گرافیک بالا همراه با جزئیات مناسب

بازی Modern Strike Online هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Major GUN و Overkill 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Modern Strike Online برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :






نوشته دانلود بازی Modern Strike Online برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.