اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Ninja Must Die برای اندروید

دانلود بازی Ninja Must Die برای اندروید

دانلود بازی Ninja Must Die برای اندروید

نینجاها برای مدت‌ها است که عضوی مهم از رسانه‌های مختلف مانند فیلم‌ها و بازی‌ها بوده و به این زودی نیز قرار نیست جایی بروند. استودیوی بازی سازی Pandada Games نیز به تازگی با انتشار بازی جدیدش یعنی Ninja Must Die هم به این موضوع کمک کرده و یکی از متفاوت‌ترین و خاص‌ترین بازی‌های نینجا محور موبایلی را در اختیار گیمرها قرار داده است.

نینجا علیه سامورایی‌ها

Ninja Must Die دارای گرافیک هنری فوق‌العاده‌ای بوده و در دو سبک ترکیبی دونده و اکشن طراحی شده است. با اینکه در بازی‌های دوندگی موبایلی، المان داستان سرایی آن‌چنان اهمیتی ندارد، ولی این بازی موفق شده تا روایتی جذاب در کنار سادگی‌اش ارائه دهد. شما نینجایی هستید که دهکده‌اش مورد حمله سامورایی‌ها قرار گرفته و باید جلوی این شرورها را بگیرد.

دویدن و فرار از دشمنان

Ninja Must Die مسیری آشنا را در ژانر دونده طی می‌کند که بارها آن را مشاهده کردیم و البته چند فاکتور جدید را برای متفاوت کردن گیم پلی‌اش معرفی می‌کند. این ترفندهای شامل یک حرکت قدرتی است که از طریق جمع آوری آیتم های محیط شارژ می‌شود و یک حمله که تمام موانع موجود در مسیر را نابود می‌کند، اما هر بار پس از استفاده باید بگذارید تا دوباره شارژ شود.

گیم پلی ترکیبی متفاوت

منحصر به فرد بودن گیم پلی بازی Ninja Must Die در بخش اکشن آن به چشم می‌خورد که بیشتر بر روی روان بودن حرکت شخصیت اصلی و ترکیب و تطبیق حرکات سر خوردن و حملاتش ناشی می‌شود. اگر به دنبال یک بازی حماسی در ژانر اکشن و دونده هستید که بر روی نینجاها نیز تمرکز داشته باشد، Ninja Must Die یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است.

ویژگی‌های بازی Ninja Must Die

طراحی هنری فوق‌العاده
گیم پلی دونده و اکشن
استفاده از نیروهای ویژه
کنترل ساده و قابل درک
طراحی زیبای محیط‌ها
هیجان انگیز و متفاوت

بازی Ninja Must Die عنوانی در سبک دونده و اکشن است. این بازی شما را در نقش نینجایی قرار می‌دهد که باید از روستای خود در مقابل حملات سامورایی‌ها دفاع کند. شخصیت اصلی به سمت راست دویده و شما باید وی را از موانع و دشمنان مختلف حفاظت کنید. تجربه این بازی به کسانی که عاشق سرعت و هیجان در بازی‌های موبایلی هستند توصیه می‌شود.

بازی Ninja Must Die هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 5.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stickman Revenge  و Stickman Archer online  را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ninja Must Die برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :






نوشته دانلود بازی Ninja Must Die برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.