اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Plants vs. Zombies برای اندروید

دانلود بازی Plants vs. Zombies برای اندروید

دانلود بازی Plants vs. Zombies برای اندروید

بازی Plants vs. Zombies یکی از آن دسته عناوین مستقلی بود که با انتشارش در سال 2009، توانست موفقیت‌ها و تحسین‌های فراوانی را از سراسر دنیا به دست آورده و یک فرنچایز عظیم و طولانی را به وجود بیاورد. با این حال امروز می‌خواهیم به بازی اورجینال که برای تلفن‌های هوشمند هم منتشر شده، یعنی Plants vs. Zombies از کمپانی ELECTRONIC ARTS بپردازیم.

همان بازی کلاسیک آشنا

این روزها، بازی‌های جدیدتر سری Plants vs. Zombies با شخصیت‌های جدید و قابلیت‌های دیوانه‌وارشان، بازار را تسخیر کرده‌اند؛ ولی همواره حس خوبی در رابطه با تجربه اثر اصلی و کلاسیک وجود دارد. اگر در گذشته Plants vs. Zombies را تجربه کرده باشید، این نسخه موبایلی حس شدید نوستالژی را درونتان زنده کرده و می‌توانید با آن خاطره بازی کنید.

تنوع گیاهان و زامبی‌ها

نسخه موبایلی Plants vs. Zombies کار عجیب و غریبی انجام نمی‌دهد؛ بلکه همانند تجربه قدیمی را به بهترین شکل ممکن بر روی سخت افزار گوشی بازسازی می‌کند. 49 گیاه مختلف در کنترل شما بوده تا به وسیله آن‌ها، تله‌ای برای زامبی‌های گوشت خوار و بامزه ایجاد کنید. تنوع زامبی‌ها نیز زیاد بوده و 26 هیولای ترسناک در محیط بازی پخش خواهند شد و دردسر ایجاد می‌کنند.

مراحل و محیط‌های مختلف

Plants vs. Zombies یکی از ساده‌ترین و شناخته شده‌ترین آثار در سبک دفاع از قلعه است. 50 مرحله مختلف انتظارتان را می‌کشد که هر کدام چالش‌های خاص خود را دارند. موج‌های زامبی‌ها از ساده شروع شده و سپس چالش برانگیز می‌شود. اگر می‌خواهید برای ساعاتی، یکی از اعتیادآورترین تجربه‌های گیمینگ را داشته باشید، Plants vs. Zombies را دانلود کنید.

ویژگی‌های بازی Plants vs. Zombies

49 گیاه با قدرت‌های مختلف
گرافیک زیبای کارتونی
26 زامبی خشن و قدرتمند
درجه سختی‌های متنوع
50 مرحله با محیط‌های جذاب
غول‌های آخر در انتهای هر بخش

بازی Plants vs. Zombies عنوانی در سبک دفاع از قلعه و استراتژیک است. شما باید از باغچه باارزش خود محافظت کرده و جلوی حمله زامبی‌ها را بگیرید. این کار به وسیله کاشتن گیاه‌های مختلف در محیط ممکن می‌شود. کلی مرحله متنوع و شخصیت‌های جالب را ملاقات خواهید کرد. پس وقت را تلف نکرده و همین حالا بازی زیبای Plants vs. Zombies را دانلود کنید.

بازی Plants vs. Zombies هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Plants vs Zombies 2 و Plants vs. Zombies 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Plants vs. Zombies برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :






نوشته دانلود بازی Plants vs. Zombies برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.