اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

اف تی اپیک

دانلود بازی Project Winter Mobile برای اندروید

دانلود بازی Project Winter Mobile برای اندروید

یکی از ژانرهای صنعت بازی که در طول دوره قرنطینه و حبس شدن مردم در خانه‌هایشان محبوبیت بیشتری از قبل پیدا کرد، ژانر پارتی یا بازی‌های گروهی بود. یکی از اولین بازی‌هایی هم که در ژانر پارتی توانست منفجر شود Among Us نام داشت. به تازگی استودیوی Boltrend Games سعی داشته با Project Winter Mobile، این فرمول موفق را باری دیگر تکرار کند.

گرگی در میان ما پنهان است

فرمول Among Us  بسیار آشناست: یک بازی آنلاین که در آن بازیکنان در یک محیط علمی تخیلی می‌دویدند و سعی می‌کردند فریبکارهایی را که در میان خود پنهان شده‌اند را کشف کنند. این مفهوم چیز جدیدی نیست، اما همچنان به تکامل خود ادامه داده است تا پیچیده‌تر و جذاب‌تر شود. این جذابیت و پیچیدگی به بهترین شکل در بازی Project Winter Mobile به اوج خود می‌رسد.

بازی در نقش جادوگر و بازمانده

Project Winter Mobile در رابطه با موضوع شکار جادوگران است که البته اتفاقات بیشتری در جریان گیم پلی‌اش رخ داده و پس‌زمینه‌ای دلهره‌آوری هم دارد که شک و ترس را در مخاطبانش ایجاد می‌کند. هر دست از بازی شامل سناریوهای مختلفی بوده و شما علاوه بر زنده ماندن از دست هیولاهای میان خود، باید نگران کولاک و سرمای طاقت فرسا و مرگبار نیز باشید.

ساعت‌ها گیم پلی اعتیادآور

در بازی‌های پارتی، داستان و روایت واقعاً چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و به نظر می‌رسد که در Project Winter Mobile نیز چنین است. هدف این است که یا یکی از بازماندگان باشید یا قبل از اینکه متوجه شوند، همه بازماندگان را بکشید. این ایده و ترکیبش با فضای سرد زمستانی، ما را به یاد فیلم The Thing می‌اندازند. تجربه این شاهکار را از دست ندهید.

ویژگی‌های بازی Project Winter Mobile

خلق سناریوهای متنوع
گرافیک زیبای کارتونی
طراحی عالی نقشه‌ها
به شدت اعتیادآور و جذاب
امکان بازی با دوستان
بازی در نقش شرور یا بازمانده

بازی Project Winter Mobile عنوانی در سبک گروهی و بقا است. شما در این بازی باید به همراه دوستان خود وارد نقشه‌ای شوید که تعدادی بازمانده بوده و یک شخصیت شرور نیز در میان بازیکنان حضور دارد. همانند سناریوی معروف مافیا، شما باید یا شرور را شناسایی کرده و وی را نابود کنید و یا در نقش شرور، سایر بازماندگان را به قتل برسانید.

بازی Project Winter Mobile هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Among Us و The Simpsons را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Project Winter Mobile برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Project Winter Mobile برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.