اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena برای اندروید

دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena برای اندروید

دانلود بازی شادو فاید ارنا برای اندروید

یکی از سری بازی های جذابی که تاکنون توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند، Shadow Fight است. این مجموعه که در سبک اکشن منتشر می شود، می تواند با صحنه های جذاب اما خشن علاقه مندان را برای مدت ها درگیر مبارزات زیبای خود کند. جدیدترین نسخه از این مجموعه به تازگی با نام Shadow Fight Arena برای علاقه مندان و دنبال کنندگان، منتشر شده است. مانند دیگر نسخه های این مجموعه بازی اندروید Shadow Fight Arena نیز توسط استودیو NEKKI طراحی شده است.

 مبارزه با سلاح های باستانی در بازی Shadow Fight 4: Arena

در جدیدترین نسخه از سری بازی های Shadow Fight، با اینکه هنوز هم شاهد سلاح های باستانی مانند شمشیر و نیزه برای مبارزات هستیم، اما هیجانی غیر قابل وصف را در هر رقابت خواهید چشید. گیم پلی شامل رقابت های انلاین و PVP بوده که بازیکنان را از سراسر جهان در برابر یکدیگر قرار می دهد تا در نهایت هر کس متوجه میزان مهارت خود در کنترل شخصیت ها شود. اگر در اوایل رقابت ها شکست را میچشید، نگران نباشید چرا که پس از مسلط شدن به شخصیت های بازی، این شما هستید که می توانید از بردهای پی در پی لذت ببرید.

شخصیت های بازی شادو فایت آرنا دارای توانایی ها و ویژگی های خاصی برای خود هستند که شما می توانید از میان آن‌ها یک تیم رویایی 3 نفره را تشکیل دهید. همه قهرمانان توانایی های قابل ارتقا داشته که با یکدیگر تعامل دارند و می‌توانند به سطح بالایی دست پیدا کنند. یک جنگنده مناسب برای مقابله با تاکتیک دشمن و پیروزی در جنگ انتخاب کنید! قهرمان خود را مانند یک بازی مبارزه ای کلاسیک کنترل کنید و یک تجربه نبرد در سطح کنسولی را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید.

ویژگی های کلیدی بازی Shadow Fight 4: Arena :

در نبردهای آنلاین PVP رقابتی هیجان انگیز را تجربه کنید
تیمی از بهترین قهرمانان ایجاد کنید
ترکیب توانایی شخصیت ها برای پیروزی
هر شخصیت با مهارت های قابل ارتقا همراه است
رقابت برای رتبه بندی و قرار گیری در صدر جدول بهترین ها
گرافیکی کنسولی و انیمیشن های جنگی تماشایی

بازی Shadow Fight 4: Arena هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Shadow Fight 3 و Shadow Fight 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.