اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

دانلود بازی Shatter Remastered Deluxe برای PC

دانلود بازی Shatter Remastered Deluxe برای PC

دانلود بازی Shatter Remastered Deluxe برای کامپیوتر

بازی‌های آرکید از کنسول‌های نسل هفتم در چند سال اخیر به لطف بازار پرطرف‌دار برای بازسازی‌ها و احیای فرنچایزها بر روی کنسول‌های مدرن که می‌توانند وفاداری گرافیکی بیشتری نسبت به قبل ارائه دهند، شاهد احیای کوچکی بوده‌اند. بازی Shatter که توسط PikPok توسعه داده شده بود، با کیفیت HD 4K بازسازی شده و جای تعجب ندارد که این بازی بر روی کنسول‌های نسل بعدی با جلوه‌های بصری ارتقا یافته به شدت جفت و جور شده است. نام این نسخه جدید Shatter Remastered Deluxe است.

Shatter یک بازی شکستن بلوک است که در آن بازیکن یک صحنه را در لبه‌های پایینی هر مرحله کنترل می‌کند و توپ‌های جهنده را در بازی بالا نگه می‌دارد تا تمام بلوک‌ها را بشکند و در عین حال بالاترین امتیاز ممکن را کسب کند. مکانیک اصلی گیم پلی در این بازی چیزی است که بسیاری از گیمرها قبلاً با آن مواجه شده‌اند، اما Shatter چند مکانیک گیم پلی پیچیده را معرفی می‌کند که یک مفهوم ساده را به یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های آرکیدی تبدیل کرده که طی چند سال اخیر منتشر شده است.

صفحه‌ای که کنترل می‌کنید این قابلیت را دارد که توپ‌ها را در بازی به سمت خود بمکد و با نیرویی مساوی آن‌ها را شلیک کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا توپ را در جهتی که می‌خواهید هدایت کنید. با این حال، هنگام مکیدن توپ، شما همچنین توانایی مکیدن بلوک‌های ناخواسته در نزدیکی صفحه را دارید که ممکن است تعادل شما را به هم زده و بازی را سخت کنند. Shatter Remastered Deluxe بدون شک یکی از خاص‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های آرکیدی است که می‌توانید تجربه کنید.

بازی Shatter Remastered Deluxe نسخه بازسازی شده و باکیفیت‌تر یکی از جذاب‌ترین بازی‌های آرکید مدرن است. این عنوان با فرمولی آشنا ولی ارتقا یافته به بازار آمده تا شما را برای ساعت‌ها درگیر کند. صحنه متحرک خود را آماده کرده و با هدایت توپ به نقاط مختلف مرحله، بلوک را خرد کرده و برنده میدان شوید. یک بازی اعتیادآور که نباید از دست داده شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Transformers Battlegrounds Shattered Spacebridge و Shattered Tale of the Forgotten King Shattered را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shatter Remastered Deluxe برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Core i3 Processor or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Core i5 Processor or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 480 with 3GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Shatter Remastered Deluxe برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.