اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بازی Warhammer 40000 Battlesector Sisters of Battle برای PC

دانلود بازی Warhammer 40000 Battlesector Sisters of Battle برای PC

دانلود بازی Warhammer 40000 Battlesector Sisters of Battle برای کامپیوتر

فرنچایز Warhammer 40,000 یکی از افسانه‌ای‌ترین و تحسین شده‌ترین محصولاتی است که در رسانه‌های مختلف از جمله تخته بازی و بازی‌های ویدیویی شاهد گسترش و عملکرد عالی‌اش بودیم. بازی‌های ویدیویی که بر اساس این دنیا ساخته شده‌اند در ژانرهای مختلفی مانند استراتژیک و شوتر اول شخص حضور دارند. یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک نوبتی این فرنچایز Warhammer 40,000: Battlesector نام داشته که به تازگی بسته‌ای الحاقی به نام Sisters of Battle برایش منتشر شده است.

در طی یک کمپین تک نفره 20 مأموریتی، شما گروهبان کارلئون و فرشتگان خونین او را به همراه تعدادی از متحدان در نبرد در برابر Tyranids رهبری می‌کنید. سازندگان تأکید کرده‌اند که هیچ دو مأموریتی دقیقاً شبیه هم نیستند. هر کدام هدف یا محیط جدیدی را ارائه کرده تا آن را از بقیه متمایز کنند. نبردهای اولیه شما را در نمکزارهای متروک قرار خواهد داد، در حالی که نبردهای بعدی به گردنه‌های کوهستانی باریک و تأسیسات صنعتی عظیم گوتیک منتقل خواهد کرد. جلوه‌های بصری بازی بی نقص‌اند.

هر یک از این نقشه‌های مأموریتی Warhammer 40,000: Battlesector که به شدت زیبا هم هستند، با گرافیکی خارق‌العاده تزئین شده تا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های استراتژیک سال را تجربه کنید. نبردهای بازی به صورت نوبتی طراحی شده‌اند و نیاز به چینش استراتژیک فراوان و بسیار دقیقی برای پیروز شدن دارند. توانایی‌ها و اسلحه‌هایی که هر نیرو می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، دست شما را باز می‌گذارند تا آزمون و خطاهای فراوانی در میدان نبرد انجام دهید. اگر به دنبال یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های استراتژیک جدید می‌گردید، Warhammer 40000 Battlesector Sisters of Battle می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

بازی Warhammer 40000 Battlesector Sisters of Battle عنوانی در سبک استراتژیک نوبتی و یک بسته الحاقی برای بازی تحسین شده Warhammer 40000 Battlesector است. شما مأموریت‌ها و مکان‌های جدیدی برای مبارزه دریافت می‌کنید که ساعت‌ها از وقتتان را اشغال خواهند کرد. پس عاشقان استراتژی نباید این بازی را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Warhammer 40000 Battlesector Necrons و XCOM را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer 40000 Battlesector Sisters of Battle برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: i5-4460 (or equivalent)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 (2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: i5-6400 (or equivalent)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 950 (2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بازی Warhammer 40000 Battlesector Sisters of Battle برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.