اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دانلود بک آپ بازی Dishonored Definitive Edition برای PC

دانلود بک آپ بازی Dishonored Definitive Edition برای PC

دانلود بازی Dishonored Definitive Edition برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Dishonored Definitive Edition

استودیوی بازی سازی بزرگ و نام دار Arkane که این روزها به خاطر توسعه بازی فوق‌العاده Deathloop در دنیا شناخته می‌شود، در سال 2012 عنوانی را منتشر کرد که باعث تبدیل شدن نامشان به کمپانی مهم فعلی شد. این بازی Dishonored نام داشت. یک عنوان اکشن و مخفی کاری که بر روی خلق دنیایی استیم پانکی تمرکز داشت و روایتش شامل دسیسه، خیانت، مبارزه با بی عدالتی و موضوعات جذاب دیگر می‌شد. این بازی در زمان عرضه موفق شد تا برنده بیش از 200 جایزه بازی سال شود. اخیراً نسخه کامل این بازی به همراه تمام محتویات اضافه‌اش تحت عنوان Dishonored Definitive Edition در دسترسی قرار دارد.

بازیکن کنترل یک قاتل را به عهده می‌گیرد که به قدرت‌های ماورای دسترسی دارد و می‌تواند برای پیشروی در مراحل و شکست دادن دشمنان از آن‌ها استفاده کند. بازیکن همچنین می‌تواند آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کند تا قدرت‌های فوق‌العاده‌اش را ارتقا دهد. به دلیل آزادی کاملی که بازی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد، استایل Immersive Sim که استودیوی Arkane با آن برای خود نامی دست و پا کرده، در این بازی نیز به چشم می‌خورد. به‌عنوان‌مثال، بازیکن می‌تواند از مخفی کاری برای جلوگیری از شناسایی، از قدرت‌ها برای از بین بردن دشمنان بدون جلب توجه و یا مستقیماً با استفاده از سلاح‌ها و قدرت‌ها با مخالفان مقابله کند.

به دلیل آزادی عمل دیوانه‌وار بازی Dishonored، این امکان برای بازیکنان وجود دارد که این بازی‌ها را بدون کشتن یک شخصیت غیر قابل بازی کامل کنند. البته همه چیز در گیم پلی این شاهکار خلاصه نشده و داستان سرایی و شخصیت پردازی بازی نیز از مهم‌ترین عوامل محبوبیتش به شمار می‌روند. این سری اغلب به دلیل طراحی دنیای الهام گرفته از استیم پانک تحسین می‌شود. با اینکه فرهنگ دنیای بازی در دوران ویکتوریایی جریان دارد، ولی تکنولوژی مدرن نیز به صورت مکرر استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید این بازی و تمام بسته‌های الحاقی‌اش را تجربه کنید، Dishonored Definitive Edition را از دست ندهید.

بازی Dishonored Definitive Edition نسخه کامل بازی Dishonored است که علاوه بر بازی اصلی، شامل بسته‌های الحاقی: The Knife of Dunwall، The Brigmore Witches، Dunwall City Trials و Void Walker’s Arsenal نیز می‌شود. همین حالا این اثر خارق‌العاده اکشن و داستان محور را دانلود کرده و یکی از بهترین بازی‌های تاریخ را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dishonored 2 و Dishonored Death Of The Outsider را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dishonored Definitive Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / Windows 7
Processor: 3.0 GHz dual core or better
Memory: 3 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)
Storage: 9 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista / Windows 7 (enhanced for 64-bit OS)
Processor: 2.4 GHz quad core or better (enhanced for multi-core processors)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compatible with 768 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بک آپ بازی Dishonored Definitive Edition برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.