اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

دانلود بک آپ بازی FIST Forged In Shadow Torch برای PC

دانلود بک آپ بازی FIST Forged In Shadow Torch برای PC

دانلود بازی FIST Forged In Shadow Torch برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی FIST Forged In Shadow Torch

یکی از سبک‌هایی که به‌شدت می‌تواند بازیکن را درگیر گیم پلی مهیج خودش کند، سبک Metroidvania بوده که در واقع از دو عنوان محبوب Metroid و Castlevania نشاءت گرفته و عناصر موفق هر دوی این بازی‌ها را در دل خودش جای داده است. همین ژانر فرعی با شکل گرفتنش، منجر به ساخت تعداد زیادی از بازی‌های موفق گردید که گیم پلی‌ای اکشن و جذاب را به خورد بازیکن می‌دادند. بازی F. I. S. T Forged In Shadow Torch از استودیو TiGames یکی دیگر از همین عناوین بوده که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

داستان بازی در یک آینده علمی تخیلی جریان داشته و شهری به اسم Torch City را به ما معرفی می‌کند که 6 سال قبل موردحمله ربات‌های هوشمند و مهاجم قرار گرفته است. ساکنان این شهر حیوان‌های هوشمندی بوده و یکی از آن‌ها که شخصیت اصلی شما خواهد بود، Rayton نام دارد. او که قبلاً عضو سربازان نیروهای مقاومت بوده، پنهانی زندگی می‌کند اما زمانی که دوستش را به‌زور دستگیر می‌کنند، تصمیم می‌گیرد پنجه مکانیکی خودش را دوباره دست کرده و برای آزاد کردن او عازم شود؛ اما ماجراها و داستان‌های عمیق‌تری در ادامه این قضیه در انتظار Rayton خواهد بود…

اولین نکته جذاب بازی، طراحی مراحل و همچنین سبک و سیاق آینده‌گرایانه و علمی تخیلی آن‌ها است. هر مرحله مدل خاصی داشته و راه‌های مختلفی برای تکمیل آن وجود دارد. دوربین دید از بغل بازی به‌خوبی اطلاعات کاملی از محل را در اختیار شما قرار داده تا مبارزات اکشن و سریع بازی روان و بدون مشکل اجرا شوند. کاراکتر اصلی شما به سه سلاح اصلی دسترسی دارد، پنجه، دریل و شلاق که هرکدام بسته به شرایط و موقعیت کارایی بیشتری داشته و انتخاب هوشمندانه بین آن‌ها، نکته‌ای کلیدی برای پیشروی در بازی است.

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک زیبا و چشم‌نواز و روان اجرا شدن آن اشاره کرد که به لطف موتور قدرتمند Unreal Engine 4 میسر شده است. مدل‌ها، انیمیشن کاراکترها و همین‌طور نورپردازی و جلوه‌های ویژه به‌خوبی طراحی شده‌اند تا تصاویری چشم‌نواز و مدرن را پیش چشمانتان به نمایش بکشانند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Forged In Shadow Torch با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6400 or AMD FX 8320
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 or AMD Radeon R9 280
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6400
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 6GB
Storage: 25 GB available space

تصاویری از محیط بازی :





نوشته دانلود بک آپ بازی FIST Forged In Shadow Torch برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.