اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

اف تی اپیک

دانلود بک آپ بازی Kerbal Space Program برای PC

دانلود بازی Kerbal Space Program برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Kerbal Space Program

مدیریت کردن در بازی‌های ویدیویی ژانری است که سبک خاصی از گیم پلی را داشته و برخلاف بسیاری از عناوین دیگر، نیازمند تمرکز و تفکر زیاد از سوی بازیکن است. موضوعات متعددی در این سبک گیم پلی توسط سازندگان ارائه‌شده است. از مدیریت کارخانه‌ها مختلف گرفته تا فرودگاه، رستوران و … بازی Kerbal Space Program از استودیو Squad شما را مسئول مدیریت یک مرکز فضایی می‌کند که در کمال تعجب متعلق به موجودات فضایی بامزه‌ای است!

نژاد آدم فضایی‌های بازی که Kerbals نام دارند موجوداتی کوچک، سبزرنگ، بامزه و جذاب هستند که در داخل لباس‌های فضانوردی خود جذابیت چند برابری پیدا می‌کنند. شما باید مدیریت مرکز فضایی آن‌ها را بر عهده بگیرید که بخشی از آن ساخت و پرتاب سفینه‌های فضایی مختلف است. قوانین فیزیک و آئرودینامیک در مورد فضاپیماها به‌خوبی رعایت می‌شود و بسیار واقع‌گرایانه پیاده‌سازی شده‌اند که از جزییات مهم بازی به‌حساب می‌آید. پس از ساخت سفینه مناسب باید خدمه خود را به مدار سیاره و یا سیارات دیگر بفرستید و همچنین آن‌ها را زنده نگه‌دارید. همچنین می‌توانید مسئولیت ساخت مرکزهای جدید در سیاره‌های دیگر را به خدمه خود بسپارید تا مرکز خود را گسترده‌تر کنید.

3 حالت گیم پلی مختلف در بازی وجود دارد. حالت Science که تأکید بر تحقیقات و ساخت فنّاوری‌های جدید دارد، حالت Career که صفرتا صد ساخت و مدیریت مرکز فضایی را بر عهده شما قرار می‌دهد و حالت اصلی بازی به‌حساب می‌آید و حالت Sandbox که همه‌چیز اعم از تکنولوژی و منابع آزاد و رایگان بوده و دست شما در ساخت‌وساز و ماجراجویی بسیار بازخواهد بود.

درمجموع بازی‌های مدیریتی هرچقدر هم ساده باشند، جذابیت خاص خود را دارند. Kerbal Space Program از این قاعده مستثنا نیست و کنترل و مدیریت یک مرکز فضایی بزرگ با تمامی چالش‌های آن در کنار پرتاب فضاپیما و خدمه پرواز آن به سیاره‌های مختلف می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت باشد که بررسی آن خالی از لطف نخواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های X4 Foundations Cradle of Humanity و Space Engineers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kerbal Space Program با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows 7 SP1+
Processor:Core 2 Duo 2.0 Ghz
Memory:4 GB RAM
Graphics:DX10 (SM 4.0) capable, 512MB VRAM
Hard Drive:3 GB HD space

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 10 64-bit
Processor:Core i5
Memory:8 GB RAM
Graphics:DX10 (SM 4.0) capable, 1GB VRAM
Hard Drive:4 GB HD space

تصاویری از محیط بازی :








نوشته دانلود بک آپ بازی Kerbal Space Program برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.