اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

دانلود بک آپ بازی Metro Last Light Redux برای PC

دانلود بک آپ بازی Metro Last Light Redux برای PC

دانلود بازی Metro Last Light Redux برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Metro Last Light Redux

سوژه‌های آخرالزمانی یکی از سوژه‌های پرطرفدار و محبوب در میان بازی‌های ویدیویی هستند. تجربه گشت و گذار و ماجراجویی در دنیاهای نابودشده که هر کدام به شکلی متفاوت به این سرنوشت دچار شده‌اند برای بسیاری لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. جنگ‌های اتمی، شیوع بیماری مهلک، زامبی‌ها و… همگی ازجمله سوژه‌های آخرالزمانی جذاب هستند. سری بازی‌های Metro با پرداختن به این سوژه و ارائه نوآوری‌هایی در گیم پلی و داستان‌پردازی، توانست محبوبیت بسیار بالایی پیدا کند. بازی Metro Last Light Redux از استودیو 4A Games یکی از شماره‌های این سری بوده که در سبک اکشن، شوتر اول‌شخص و دارا بودن عناصر بقا و وحشت، می‌تواند ساعت‌ها شما را پای سیستم میخکوب کند.

داستان بازی در سال 2034 و در شهر مسکو جریان دارد، شهری که پس از جنگی اتمی تبدیل به یک مخروبه شده و بازمانده‌هایش برای زنده ماندن به شبکه زیرزمینی متروها پناه برده‌اند. بیرون از این پناهگاه‌ها، سرمای طاقت‌فرسا، موجودات جهش‌یافته، تشعشعات رادیواکتیو و بسیاری خطرهای دیگر در کمین هستند. در این حین چالش‌های بسیاری بین خود بازمانده‌ها نیز وجود دارد، پیدا کردن رهبر، اختلاف بین افراد، کمبود برق، آب و غذا و… شما در این دوران سخت آخرین امید هستید، نوری در تاریکی!

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و عناصر کلاسیک شوتر در آن حضور دارند. اما تلفیق این سبک محبوب با مواردی از بازی‌های بقا و ترسناک، تجربه‌ای بی‌نظیر و منحصر به فرد را به خوردتان می‌دهد. شما دائم با کمبود منابع و خطرهای مختلف مواجه هستید، سلاح‌های شما می‌توانند خراب شوند و عملکرد بدتری ارائه دهند، مهمات بسیار نایاب بوده و خطر گازها و مواد رادیواکتیو نیز وجود دارد. در این میان، باید با دشمنان مختلفی ازجمله انسان‌ها و انواع موجودات جهش‌یافته نیز دست و پنجه نرم کنید. برای تجربه بازی دو حالت وجود دارد، حالت Spartan که بیشتر به جنبه اکشن و شوتر تمرکز داشته و حالت Survival که تجربه‌ای متفاوت و سخت‌تر را به خوردتان می‌دهد. علاوه بر این حالتی با نام Ranger نیز در بازی وجود داشته که همه چیز را واقع‌گرایانه می‌کند به طوری که شما به هیچ قسمتی از رابط کاربری و UI دسترسی ندارید و تمامی مبارزات نیز کشنده‌تر از قبل می‌شوند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Metro Exodus و Dying Light 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Metro Last Light Redux با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista, 7 or 8 (64-bit only)
Processor: Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10, Shader Model 4 compliant graphics cards (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)
DirectX: Version 10
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: 64-bit only

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or 8 (64-bit only)
Processor: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and above)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: (64-bit only)

تصاویری از محیط بازی :








نوشته دانلود بک آپ بازی Metro Last Light Redux برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.