اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

دانلود موسیقی متن بازی NieR Replicant

دانلود موسیقی متن بازی NieR Replicant

دنیای سری بازی‌های Nier به‌تازگی به جوامع غربی معرفی‌شده‌اند. این بازی‌ها در سبک اکشن سوم شخص داستان‌های بسیار عمیق و جذابی را روایت می‌کنند و سبک داستان‌سرایی آسیای شرقی به‌شدت در آن‌ها ملموس است. به‌تازگی بازی NieR Replicant که بازسازی‌ای از شماره اول بازی است توسط Square Enix منتشرشده و داستان مرد جوانی از یک روستا را روایت می‌کند که برای نجات جان خواهرش که به بیماری مرموزی مبتلا شده عازم ماجراهایی خطرناک و مهیج می‌شود.دنیای فانتزی بازی در کنار عمق داستان ، تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیر را برای شما رقم خواهند زد و سرنوشت تمام شخصیت‌های بازی با پیشروی در آن برای شما مهم واقع می‌شود. در کنار داستان جذاب و گیم پلی اکشن و غنی بازی، موسیقی زیبایی هم چاشنی کار شده تا این تجربه فراموش‌نشدنی باشد.

آلبوم موسیقی NieR Replicant از 45 قطعه مختلف تشکیل‌شده که در میان آن‌ها 3 قطعه کاملاً جدید که به مناسبت بازسازی این عنوان نواخته شده حضور دارند. سازنده این قطعات شخصی به نام Keiichi Okabe است که آهنگسازی ماهر بوده و موسیقی عناوین دیگری مانند Tekken، Super Smash Bros و Final Fantasy را هم تنظیم کرده است.همچنین وی در ساخت موسیقی متن بسیاری از انیمه های معروف هم دست داشته و کارنامه درخشانی در این امر دارد.

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی NieR Replicant را به‌صورت تکی و یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت پارسی گیم‌ دانلود کنید.

نوشته دانلود موسیقی متن بازی NieR Replicant اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.