اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

دو شخصیت جدید بازی Dead Island 2 معرفی شد

دو شخصیت جدید بازی Dead Island 2 معرفی شد

بازی Dead Island 2 در مراسم گیمزکام 2022 بازمعرفی شد و پس از چندین بار تأخیر و توقف ساخت، بار دیگر به فرایند انتشار بازگشت. تریلر معرفی بازی با خشونت بی‌پرده به نمایش گذاشته شد و بخشی از زندگی شخصیت‌ها در لوس‌آنجلس و منطقه هالیوود را نشان داد. در حالی که کاور بازی تنها به شخصیت جیکوب می‌پردازد، اما بازی جزیره مرده 2 دارای 6 شخصیت اصلی است و نشریه گیم اینفورمر به‌تازگی دو شخصیت جدید به نام‌های دنی و رایان را معرفی کرده است.

مقاله جدید گیم اینفورمر به نحوه شکل‌گیری دو شخصیت بازی Dead Island 2 می‌پردازد و اینکه چطور آن‌ها در شهر لوس‌آنجلس و میان انبوهی از زامبی‌ها گیر افتادند. مصاحبه پیشین نشان داد که ویروس مهلکی در سطح شهر پخش می‌شود و افراد زیادی تصمیم به فرار می‌گیرند، اما شهر قرنطینه می‌شود. هیچ‌کس اجازه ورود و خروج را ندارد. 6 شخصیت اصلی بازی در دقایق قبل از قرنطینه موفق به فرار با هواپیما می‌شوند، اما یکی از سرنشین‌ها به ویروس مبتلا شده و در نتیجه تصمیم به شلیک به‌سوی هواپیما گرفته می‌شود. شش شخصیت اصلی زنده می‌مانند و داستان آغاز می‌شود.

شخصیت‌های جدید Dead Island 2

دنی جزو کاراکترهای جدید است که در کشور ایرلند و در یک خانواده سنتی بزرگ شده است. او همیشه حس می‌کرد با بقیه متفاوت است و تا فرصتی پیش آمد، سریعاً به غرب جهان مهاجرت کرد و در نهایت به کالیفرنیا آمریکا رسید. او ورزش اسکیت سواری و رقابت‌های اسکیت را برگزید و کم‌کم به فردی کاملاً متفاوت با اعضای خانواده سنتی‌اش تبدیل شد. او خود را فردی راست‌گو می‌داند و هر آنچه فکر می‌کند را به زبان می‌آورد و دوست ندارد که تحت کنترل فرد دیگری باشد.

بهترین بازی های آخرالزمانی

دنی همانند دیگر شخصیت‌ها با دو مهارت اصلی آغاز به کار می‌کند. هر چه در بازی پیشرفت کنید، مهارت‌های بیشتری دریافت می‌کنید. برای نمونه ضربات سنگین و مهیب یا مهارت Bloodlust که باعث می‌شود تا دنی پس از دریافت ضربه، سریعاً سلامت خود را بازیابی کند. رایان در سوی دیگر فردی آرام‌تر است. او شخصیت منحصربه‌فردی ندارد و حتی پس از دبیرستان هم نمی‌دانست باید چه‌کار کند و چه تصمیمی برای زندگی‌اش بگیرد. او چندین بار شغل خود را عوض کرده و در نهایت آتش‌نشان بودن را برمی‌گزیند. او همیشه یونیفرم آتش‌نشان به تن دارد و همچنین فردی طعنه‌زن و تا حدودی بدبین است. هدفش خروج از لس‌آنجلس و ملاقات برادرش در شهری دیگر است.

رایان را می‌توان یک فرد تنومند نامید و مهارت بدنی او نسبت به بقیه بیشتر است. می‌توانید هنگام دفاع، جاخالی بدهد و همچنین هر بار که یک زامبی را زمین می‌زند، میزان خون او سریعاً به حالت قبل بازگردد. بازی Dead Island 2 روز 28 آوریل 2023 (8 اردیبهشت 1402) برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: DualShockers

نوشته دو شخصیت جدید بازی Dead Island 2 معرفی شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.