اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

رویداد بازی Armored Core 6 با مدت یک ساعت معرفی شد

رویداد بازی Armored Core 6 با مدت یک ساعت معرفی شد

در جریان رویداد The Game Awards 2022 از چندین آثار مختلف به صورت غافلگیرکننده رونمایی شد که احتمالا بزرگترین آن‌ها بازگشت سری Armored Core از استودیو FromSoftware، تحت عنوان بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon است. اگرچه در طول این رویداد، شاهد تریلری از گیم پلی بازی نبودیم، اما می‌توانیم در مراسم Taipei Game Show 2023 که قرار است در 3 فوریه (14 بهمن) به صورت زنده برگزار شود، نگاهی به آن داشته باشیم. بازی Armored Core 6 در این رویداد، کنفرانسی یک ساعته را ارائه خواهد داد و در عین حال، بسیاری از طرفداران معتقد هستند که تاریخ انتشار بازی نیز ممکن است به همراه نمایش اعلام شود.

بازی Armored Core 6 روندی مشابه سری سولز نخواهد داشت

مراسم 2023 Taipei Game Show با حضور 250 اثر در پایتخت تایوان برگزار می‌شود و یاسونوری اوگورا، کارگردان سری Armored Core با حضور خود در این برنامه، اطلاعات جدیدی را از بازی مذکور ارائه خواهد داد. علاوه بر بازی Armored Core 6، برگزارکنندگان نمایشگاه وعده رونمایی از چندین بازی معرفی نشده را داده‌اند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد آنچه که در طول این کنفرانس یک ساعته نمایش داده می‌شود، در دست نیست. با این حال، مطلع هستیم که بازی Armored Core 6، حول محور شخصی‌سازی مکا، ماموریت‌های نفس‌گیر و مملو از صحنه‌های اکشن متمرکز خواهد بود و همچنین می‌دانیم، شخصی که بازی Sekiro: Shadows Die Twice را طراحی کرده است مسئولیت توسعه این بازی را بر عهده دارد.

کنفرانس یک ساعته بازی Armored Core 6

اثر Armored Core 6: Fires of Rubicon در مقطعی از سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی یک داستان کاملاً جدید و بدون ارتباط با بازی‌های قبلی را درباره یک مزدور مستقل روایت می‌کند که در یک جنگ گرفتار شده است. جنگی که بین شرکت‌ها و گروه‌های مقاومت بر سر یک منبع انرژی مرموز در سیاره Rubicon 3 رخ داده است. Armored Core 6 به شما امکان می‌دهد تا به طور کامل مکانیزم‌های خود را با جزئیات بسیار پیچیده‌ای شخصی سازی کنید، همچنین این اثر با حفظ هسته اصلی خود، تجربه‌ای اکشن با یک داستان متفاوت را ارائه خواهد داد که شما را ملزم به تسلط بر مبارزه‌های چالش برانگیز می‌کند.

رتبه بندی بازی‌های استودیو Fromsoftware

Fires of Rubicon اولین بازی از این سری خواهد بود که با گذشت بیش از یک دهه از آخرین نسخه آن، عرضه می‌شود. قبل از آن، بازی Armored Core V برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 در اوایل سال 2012 منتشر شد. در واقع، ریشه‌های این فرنچایز به پلی‌استیشن 1 برمی‌گردد که اولین نسخه این بازی در سال 1997 روی آن عرضه شد و اکنون استودیو FromSoftware بیشتر به خاطر ساخت آثاری مانند Elden Ring و سری Dark Souls، شناخته شده است.

منبع: Gamingbolt

نوشته رویداد بازی Armored Core 6 با مدت یک ساعت معرفی شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.