اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

زمان عرضه دیسک نسل جدید The Witcher 3 مشخص شد

زمان عرضه دیسک نسل جدید The Witcher 3 مشخص شد

استودیو سی‌دی پراجکت ماه گذشته آپدیت نسل جدید The Witcher 3 را برای کنسول‌های جدید و کامپیوتر منتشر کرد. تغییرات اساسی در نورپردازی، جزئیات گرافیکی و افکت‌های بصری ایجاد شد و همچنین محتوای تازه‌ای بر مبنای سریال ویچر نتفلیکس اضافه شد. این آپدیت باعث شد تا افراد زیادی مجاب به تجربه دوباره این اثر شوند. توسعه‌دهنده از زمان عرضه دیسک The Witcher 3 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خبر داده است و این اتفاق در ادامه ماه ژانویه رخ می‌دهد.

شایعات مختلفی در مورد عرضه دیسک بازی ویچر 3‌ برای نسل جدید منتشر شد و سی‌دی پراجکت با ارائه بیانیه‌ای خبری به رسانه اینسایدر گیمینگ، شایعات را تائید کرد. نسخه کامل بازی The Witcher 3 Wild Hunt در اواخر ژانویه 2023 به‌صورت دیسک برای دو کنسول پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. دیسک ویچر 3 شامل بازی اصلی به همراه دو بسته الحاقی داستانی Hearts of Stone و Blood and Wine است.

طبق گفته استودیو، تمامی بسته‌های الحاقی و همچنین آپدیت نسل جدید در دیسک بازی قرار می‌گیرد و خریدار می‌تواند تمام محتوا را یکجا دریافت کند. آپدیت نسل نهم The Witcher 3 برای کنسول‌های جدید، قابلیت‌هایی همانند ری تریسینگ را فراهم می‌کند و همچنین امکان اجرای سریع‌تر بازی هم وجود دارد. مادهای مختلفی که گرافیک بازی را ارتقاء می‌دهند در این نسخه گنجانده شده‌اند. گفتنی است باکس ویچر 3 تنها شامل دیسک بازی است و صحبتی در مورد آیتم‌های جداگانه و دفترچه و نقشه نشده است.

زمان عرضه دیسک The Witcher 3

قیمت، زمان عرضه و مکان فروش طبق هر منطقه متفاوت خواهد بود و این اطلاعات به‌زودی اعلام می‌شوند. در حور بازی‌های ویدیویی، روز 26 ژانویه (3 بهمن 1401) و با قیمت 30 تا 35 دلار در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است این اطلاعات توسط استودیو تائید نشده‌اند.ال حاضر می‌دانیم که روزهای پایانی ماه ژانویه به‌عنوان زمان انتشار دیسک بازی اعلام شده‌ است. گزارش اینسایدر گیمینگ، اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق ادعای وب‌سایت شخصی تام هندرسون از افشاگران مشه

راهنمای ماموریت نتفلیکس The Witcher 3: کسب زره و شمشیر جدید

بازی ویچر 3 روی کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر در دسترس است. گفتنی است نسخه کامل این بازی در رویداد تخفیف‌های اخیر استیم، قیمت ناچیزی پیدا کرده بود و می‌توانستید تمامی محتوا را به‌صورت کامل همراه آپدیت جدید با قیمتی اندک بخرید. در صورتی که علاقه‌مند به تهیه دیسک The Witcher 3 همراه با تمامی محتوا برای PS5 و Xbox Series X هستید، دو هفته بیشتر منتظر بمانید. آیا تمایلی به خرید دیسک ویچر 3 برای نسل جدید دارید؟

منبع: Wccftech

نوشته زمان عرضه دیسک نسل جدید The Witcher 3 مشخص شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.