اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

سازنده سری Persona چندین بازی جدید در سال 2023 معرفی خواهد کرد

سازنده سری Persona چندین بازی جدید در سال 2023 معرفی خواهد کرد

شرکت Atlus که به عنوان سازنده سری Persona در بین بازیکنان شناخته می‌شود، اعلام کرده که در حال ساخت چندین اثر معرفی‌نشده بوده و در سال 2023 به رونمایی از آن‌ها خواهد پرداخت.

مجله فامیتسو به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی، از شرکت‌های بازی‌سازی مطرح کشور ژاپن در مورد برنامه‌هایشان در سال 2023 پرسیده است. یکی از شرکت‌هایی که به این سوال پاسخ داده، شرکت Atlus، سازنده سری Persona، است. این شرکت در ابتدا از حمایت بازیکنان و طرفداران از آثار منتشر شده در سال 2022 از جمله Soul Hackers 2 و Persona 5 Royal تشکر و اعلام کرده که بیش از یک میلیون نسخه از بازی پرسونا 5 رویال به فروش رسیده است.

قدرتمندترین کاراکترهای بازی های ویدیویی

نکته جالب‌توجه این است که شرکت اتلوس از وجود چندین بازی معرفی‌نشده خبر داده است. بر این اساس، در کنار بازی‌های Persona 4 Golden و Persona 3 Portable، در سال 2023 تعدادی بازی جدید که هنوز رونمایی نشده‌اند، در اختیار طرفداران آثار شرکت Atlus قرار خواهد گرفت.

شرکت اتلوس در سال 2019 بیانیه مشابهی را منتشر کرد که به موجب آن شاهد معرفی بازی‌های Persona 5 Royal و Persona 5 Strikers بودیم. این آثار در ابتدا در کشور ژاپن منتشر شده و سپس در سایر کشور‌های دنیا در دسترس قرار گرفتند. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که آثار جدید شرکت Atlus در سال جاری در کشور ژاپن منتشر شده و با فاصله حدودا یک ساله در سایر نقاط دنیا ارائه شوند. اگر‌چه این احتمال وجود دارد که شرکت Sega این بازی‌ها را به صورت هم‌زمان در سراسر جهان منتشر کند.

انتشار آثار مختلفی از سری Persona در سال جاری

بدون شک طرفداران سری پرسونا خواهان انتشار اثر جدیدی از این مجموعه هستند. با این حال شرکت Atlus دارای IPهای متعددی بوده که می‌تواند به سراغ آن‌ها برود. Shin Megami Tensei یکی از این IPها است. از آن جایی که از انتشار تازه‌ترین بازی این مجموعه در حدود یک سال می‌گذرد، بعید به نظر می‌رسد که شاهد معرفی اثر جدیدی باشیم.

شرکت اتلوس رابطه بسیار نزدیکی با استودیو Vanillaware، سازنده بازی 13 Sentinels: Aegis Rim، دارد. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که آثار جدید این استودیو توسط Atlus منتشر شده و جزو بازی‌های معرفی‌نشده این شرکت محسوب شوند.

نظر شما در مورد آثار جدید سازنده سری Persona چیست؟ به نظر شما چه بازی‌هایی معرفی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

نوشته سازنده سری Persona چندین بازی جدید در سال 2023 معرفی خواهد کرد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.