اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

اف تی اپیک

شایعه: تاریخ انتشار بازی‌های Hellblade 2 و Avowed مشخص شد

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، تاریخ انتشار دو بازی Hellblade 2 و Avowed در قالب شایعات مشخص شده است. به گفته یک کاربر افشاکننده در توییتر که به‌خاطر افشای اطلاعات بازی‌ها در گذشته شناخته می‌شود، تاریخ انتشار بازی Hellblade 2 را تقریبا در اواخر سال 2023 تعیین کرده است و بازی Avowed نیز در سال 2024 عرضه خواهد شد.

این کاربر افشاکننده در بیانات خود افزود به شرطی که هیچ مشکلی در روند ساخت هر یک از بازی‌ها به وجود نیاید، صد در صد در مورد انتشار هر دو بازی مطمئن است. ماه گذشته، همین افشاگر به اشتراک گذاشته بود که گفتگوهای جدی در Xbox وجود دارد، مبنی بر اینکه آیا Hellblade 2 و Avowed در فاصله 2 تا 3 ماهه از یکدیگر در چند ماه آخر سال 2023 منتشر شوند یا یکی از آن‌ها به سال 2024 موکول شود. با این حال، او اکنون ادعا می‌کند که بحث و گفتگوها به اوج خود رسیده است و بر این اساس، Senua’s Saga: Hellblade 2 تا پایان سال 2023 منتشر می‌شود و پس از آن Avowed در سال 2024 عرضه خواهد شد.

دلایل عوامل سازنده از ریبوت بازی Avowed

در گذشته اعلام شده بود که اثر Avowed ریبوت شده است. در جدید‌ترین قسمت از پادکست Xbox Two، فاش شد یکی از دلایل آن این بوده که آبسیدین اینترتینمنت سازنده این بازی قصد داشت تا روی ویژگی‌هایی با بیشترین اهمیت تمرکز کند. تیم سازنده احساس کرد که اکنون بخشی از استودیو‌های ایکس باکس است و بدین ترتیب واقعاً باید بازی خود را از هر جهت تقویت کند.

طبق گفته‌های جز کوردن در این پادکست، آبسیدین می‌خواست نشان دهد که اکنون یک استودیوی بازی‌سازی AAA به شمار می‌آید و می‌تواند یک پروژه جاه طلبانه را ارائه دهد. با این حال، علیرغم داشتن انواع ویژگی‌ها برای بازی، استودیو نتوانست آن‌طور که می‌خواست عمل کند. در واقع این زمانی بود که تیم سازنده تصمیم گرفت تا دوباره به طراحی اثر برگردد و به طور خاص، روی ویژگی‌هایی تمرکز کند که معنی‌دارتر هستند.

بهترین بازی های نقش آفرینی

یادآوری می‌کنیم که تاریخ انتشار آثار مذکور فقط در حد شایعه هستند و بنابراین ما منتظر هرگونه اطلاعاتی از سوی مایکروسافت خواهیم بود. در حال حاظر گزارش‌های زیادی مبنی بر اینکه ممکن است رویداد احتمالی استودیوی Xbox Game در سال 2023 برگزار شود، وجود دارد و اکنون ما منتظر تایید رسمی در این زمینه هستیم.

منبع: Twistedvoxel

نوشته شایعه: تاریخ انتشار بازی‌های Hellblade 2 و Avowed مشخص شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.