اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

شایعه: تاریخ انتشار بازی Redfall اعلام شد

شایعه: تاریخ انتشار بازی Redfall اعلام شد

براساس شایعات به دست آمده چند ماهی تا تاریخ انتشار و تجربه یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های شرکت مایکروسافت یعنی بازی Redfall (ردفال) باقی نمانده است و طرفداران باید خودشان را آماده درگیری با خون‌آشام‌ها و موجودات عجیب و غریب بازی کنند.

براساس افشاگری یک کاربر توییتر به نام Okami13، بازی ردفال قرار است در هفته اول ماه می 2023 (اردیبهشت تا خرداد سال 1402) منتشر شود. از طرفی طبق ادعای جز کوردن، سردبیر ویندوز سنترال، به نظر می‌رسد مایکروسافت و استودیو آرکین بازه زمانی می سال 2023 را برای تاریخ انتشار بازی Redfall در نظر گرفته‌اند.

بهترین بازی های شوتر اول شخص برای مبتدی‌ها

این اخبار توسط منابع داخلی این استودیو منتشر شده و احتمالاً هفته اول ماه می (اردیبهشت 1402) تاریخ دقیق عرضه بازی باشد. یعنی دو ماه زودتر از زمانی که برای عرضه این بازی پیش‌بینی شده بود، ممکن است شاهد انتشار آن باشیم. همچنین ویندوز سنترال مدعی است که استودیو سازنده برای بازی ردفال یک دوره دسترسی زودهنگام (Early Access) مانند نسخه‌های پریمیوم بازی 5 Forza Horizon در نظر گرفته است و احتمالا به علاقمندانی که نسخه ویژه این بازی را تهیه کرده باشند، اهدا خواهد شد.

براساس اطلاعاتی که به دست آمده دیگر شاهد تاخیر دیگری در عرضه این عنوان نخواهیم بود، زیرا بازی از ماه ژوئن 2021 که معرفی شد تا به امروز چندین بار تاخیر خورده است و تاخیر بیش از اندازه آن موجب نارضایتی طرفداران خواهد شد. در آن زمان دلیل چند بار تاخیر خوردن بازی مبنی بر این بود که بتسدا و آرکین آستین جاه‌طلبی باورنکردنی برای آثار خود دارند و شرکت ناشر یا همان مایکروسافت می‌خواهد مطمئن شود هر دو پروژه (ردفال و Starfield) در زمان عرضه بهترین و بهینه‌ترین نسخه‌های خود را ارائه کنند. این ادعا احتمالا به عرضه ناموفق بازی Halo Infinite مرتبط است و مایکروسافت دیگر نمی‌خواهد باقی عناوین انحصاری‌اش به سرنوشت هیلو اینفینیت دچار شوند.

انتشار بازی Redfall روی سرویس گیم پس

همچنین شرکت بتسدا از طرفداران بابت صبوری که برای دو بازی ردفال و استارفیلد به خرج داده‌اند، تشکر کرده و گفته در نهایت این چیزی است که باعث الهام‌بخشی توسعه‌دهندگان دو استودیو می‌شود و هیجان آن‌ها نسبت به پروژه را هدایت می‌کند. همینطور فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس اعتراف کرد که مدتی از انتشار یک عنوان انحصاری بزرگ می‌گذرد و طرفداران نیز همین احساس را داشتند که ایکس باکس عمدا در مراسم The Game Awards 2022 غایب بوده است. در جایی که گزارشات ادعا می‌کنند، ایکس باکس در حال برنامه‌ریزی برای رویداد مخصوص به خودش در اوایل سال 2023 است.

بازی ردفال یک اثر شوتر اول شخص است که بازیکنان را به دنیای فانتزی و عجیب و غریب گرگینه‌ها و موجودات خون‌آشامی می‌برد و آن‌ها می‌توانند به صورت تک نفره یا کوآپ به تجربه آن بپردازند. براساس تریلرهای نمایش داده شده از بازی، بازیکنان می‌توانند با انتخاب هر شخصیت به توانایی‌های خاصی دسترسی پیدا کنند و هر شخصیت قدرت منحصر به فرد خود را خواهد داشت. با این حال اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، احتمالا باید شاهد عرضه بازی ردفال در اردیبهشت 1402 به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر باشیم.

منبع: The Gamer

نوشته شایعه: تاریخ انتشار بازی Redfall اعلام شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.