اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

اف تی اپیک

شخصیت‌های سریال بریکینگ بد به بازی MultiVersus اضافه می‌شوند

بازی MultiVersus اثر مبارزه‌ای شرکت برادران وارنر توانسته در طی ماه‌های اخیر، میلیون‌ها نفر بازی‌کننده به لطف رایگان بودن و ارائه شخصیت‌های بی‌نظیر از دنیای انیمیشن و فیلم پیدا کند. شایعاتی از حضور شخصیت‌های سریال بریکینگ بد از جمله والتر وایت در این بازی منتشر شده بود و این شایعات به لطف طراح شخصیت‌های بازی، قوت گرفته است. دن ادر در پاسخ به صفحه توییتر کمپین افزودن والتر وایت به مولتی ورسس نوشت که منتظر اتفاقات خوب باشید.

طرفدارانی که خواستار پیوستن والتر وایت به MultiVersus بودند، یک صفحه توییتر مخصوص ایجاد کردند و بارها درخواست خود را تکرار کرده‌اند. این صفحه توییتر در روز اول سال میلادی 2023 نوشت: «تنها راهی که 2023 برای من سال خوبی است، این است که والتر وایت را در بازی مولتی ورسس ببینم.» دن ادر (Dan Eder) طراحی شخصیت‌های این بازی مبارزه ای در پاسخ نوشت: «انتظار اتفاقات خوبی را داشته باش.»

بسیاری این پاسخ را نشانه‌ای قوی مبنی بر حضور شخصیت‌های سریال بریکینگ بد در بازی MultiVersus دانستند و به نظر می‌رسد که تنها والتر وایت هم به این بازی اضافه نمی‌شود. تنها فکر به حضور هایزنبرگ در بازی برای طرفداران هیجان‌انگیز است، اما مشکل بزرگی سر راه توسعه‌دهندگان قرار دارد. سریال بریکینگ بد تحت مالکیت شرکت وارنر نیست و بلکه سونی پیکچرز تلویزیون مالک این سریال است. درصورتی‌که والتر وایت پا به بازی بگذارد، سازندگان مولتی ورسس آرزویی غیرممکن را عملی خواهند کرد.

حضور والتر وایت در MultiVersus

این خبر نشان می‌دهد که تنها شخصیت‌های تحت مالکیت وارنر هم به بازی اضافه نمی‌شوند و ممکن است که کاراکترهای دیگر انیمیشن‌ و سریال‌های محبوب هم در این بازی حضور پیدا کنند. بازی MultiVersus حتی بدون کراس‌اور با بریکینگ بد هم کاراکترهای مهمی دریافت کرده است. روند افزودن محتوا به‌صورت مداوم ادامه دارد و هر بار شاهد حضور یک فرد جدید هستیم. واضح است که روند کسب درآمد از بازی، اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که درآمد کسب‌شده مناسب باشد، استودیو می‌تواند روی برنامه‌های بیشتر تأکید کند.

دانلود موسیقی متن بازی MultiVersus

توسعه‌دهندگان بازی مایل به افزودن کاراکترهای ارباب حلقه‌ها به MultiVersus بودند، اما موسسه نگه‌داری از آثار تالکین، چنین اجازه‌ای به آن‌ها نداد. این بازی مبارزه‌ای پتانسیل تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های فایتینگ تاریخ را دارد و با افزودن شخصیت‌های بیشتر، محبوبیت بیشتری کسب خواهد کرد. البته روش درآمدزایی بازی می‌تواند روی گسترش آن تأثیر بگذارد و در حال حاضر باید هزینه زیادی برای خرید کاراکترها پرداخت.

بازی مولتی ورسس روی کنسول‌های بازی و کامپیوتر به‌عنوان یک بازی رایگان در دسترس است.

منبع: Wccftech

نوشته شخصیت‌های سریال بریکینگ بد به بازی MultiVersus اضافه می‌شوند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.