اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

شورانر سریال Assassin’s Creed از این مجموعه جدا شد

شورانر سریال Assassin’s Creed از این مجموعه جدا شد

تقریبا در اواخر تابستال سال 2020 بود که تایید شد اقتباس لایو اکشن جدیدی از سری بازی محبوب اساسینز کرید در دست ساخت قرار دارد. حال براساس اطلاعات به دست آمده سریال Assassin’s Creed شورانر خود را از دست داده است.

از زمان اعلام ساخت سریال Assassin’s Creed دو سال می‌گذرد و هنوز هیچ تریلر و پیش نمایش رسمی از آن ندیدیم. اکنون اخبار ناامیدکننده‌ای برای طرفداران این مجموعه منتشر شده که نشان می‌دهد این اقتباس تلویزیونی به یک مانع بزرگ برخورد کرده است. در حالی که در دو سال گذشته خبر خاصی از سریال اساسینز کرید منتشر نشده بود، اکنون جدایی جب استوارت، شورانر این سریال، به صورت رسمی تایید شده است.

رتبه بندی بازی‌ های Assassin’s Creed بر اساس کیفیت

استورات در مصاحبه‌ای با سایت Collider اعلام کرده است که دیگر روی مجموعه تلویزیونی اساسینز کرید کار نمی‌کند. او اطمینان داد که دلیل منفی یا مثبتی پشت این تصمیمش نیست و این جدایی کاملا توافقی و دوطرفه بوده است. وی همچنین انتظار دارد به‌زودی شورانر جدیدی برای این سریال انتخاب شود و ساخت پروژه ادامه پیدا کند.

وضعیت نا‌مشخص سریال Assassin’s Creed

استورات در ادامه توضیحات خود گفت: «من فکر می‌کنم هر زمانی که این مجموعه پخش شود، فوق‌العاده خواهد بود و تیم یوبی‌سافت و این فرنچایز به بهترین شکل در حال انجام کار خود هستند. این فقط زمان مناسبی برای توافق متقابل به منظور قطع همکاری برای هر دو طرف بود». با توجه به این که استورات اکنون از این مجموعه تلویزیونی جدا شده، حال باید ببینیم چه کسی برای پر کردن جای او وارد عمل می‌شود. با این وجود، تاکنون شرکت‌های یوبیسافت و نتفلیکس به این خبر جنجانی به صورت رسمی هیچ واکنشی نشان ندادند.

نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Valhalla

برخی افراد معتقدند که بالاخره در سال 2023 باید اطلاعات جدید و مورد توجهی از این اقتباس تلویزیونی منتشر شود و طرفداران باید تا آن لحظه صبر کنند. با این حال هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این سریال وجود ندارد و ما اصلا نمی‌دانیم نقش اصلی آن را چه کسی برعهده خواهد گرفت. نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا بالاخره پیش نمایشی از این مجموعه خواهیم دید؟

منبع: Comicbook

نوشته شورانر سریال Assassin’s Creed از این مجموعه جدا شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.