اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

صداپیشه شخصیت گرالت از خروج هنری کویل از سریال The Witcher می‌گوید

صداپیشه شخصیت گرالت از خروج هنری کویل از سریال The Witcher می‌گوید

در پی انتشار اخبار مرتبط با جدایی هنری کویل از سریال پرطرفدار The Witcher (ویچر)، داگ کاکل، صداپیشه شخصیت گرالت در بازی‌ها، از دلایل اصلی و مواردی که منجر به جدایی این بازیگر محبوب از این سریال شده‌اند، صحبت کرده است.

داگ کاکل، صداپیشه شخصیت گرالت در پی یک مصاحبه که با رسانه MCM Comic Con در بیرمنگام داشته از مواردی که منجر به جدایی هنری کویل از سریال ویچر شده، صحبت کرده است. او می‌گوید کاملا درک می‌کند که چرا هنری کویل تصمیم به جدایی از این سریال گرفته است. وی در این مورد گفته: «در صورتی که هنوز خود هنری چیزی نگفته، اما براساس گفتگویی که با او داشتم، کویل اصلا با خط داستانی که نویسندگان در حال توسعه آن هستند؛ موافق نیست.»

راهنمای ماموریت نتفلیکس The Witcher 3: کسب زره و شمشیر جدید

وی در ادامه گفته است: «هنری علاقه زیادی به بازی‌های ویدیویی دارد و طرفدار کتاب‌ها است. براساس گفته‌های کویل، نویسندگان سریال در حال منحرف شدن از خط داستانی اصلی هستند و به همین خاطر او با آن‌ها موافق نیست. خوب یا بد بودن این موضوع چیزی است که تماما به انتخاب و استقبال طرفداران بستگی دارد». کاکل ادامه داد: «من فکر می‌کنم به همین دلیل هنری قصد جدایی از سریال را گرفته است. در هر صورت لیام همسورث می‌تواند قدرت بازیگری خود را در این نقش نشان دهد و من به او حسادت نمی‌کنم.»

دلیل خروج هنری کویل از سریال ویچر از زبان صداپیشه شخصیت گرالت

هنری کویل همچنان در فصل سوم سریال ویچر حضور دارد و به گفته لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال، او به بهترین شکل و قهرمانانه از این سریال جدا خواهد شد. بعد از آن، وی از این مجموعه خداحافظی می‌کند و لیام همسورث برای فصل چهارم و پس از آن جایگزین او خواهد شد.

کاکل در زمانی که اعلام شد هنری کویل نقش گرالت را ایفا خواهد کرد، از او بسیار حمایت کرده و گفته بود که «مردم همچنان از من سوال می‌پرسند، پس بگذارید بگویم، من فکر می‌کنم که هنری کویل در قالب شخصیت گرالت در سریال The Witcher یک کار بسیار خوب و عالی انجام می‌دهد! البته که او قرار است یک نسخه‌ی مختص به خودش را از این شخصیت بسازد و همچنین باید این کار را انجام دهد. من اصلا نمی‌توانم صبر کنم تا نتیجه‌ی کار لورن اشمیت و تمام اعضای تیم شبکه نتفلیکس را ببینم. جادویی خواهد بود.»

10 تفاوت اساسی سریال ویچر با بازی The Witcher 3

همچنین کاکل در سال 2020 در توییتی از تماشای این سریال ابزار خوشحالی کرد و گفته بود: «بسیار خب، بالاخره توانستم هر 8 قسمت فصل اول سریال ویچر را تمام کنم و این واقعا برای من لذت‌بخش و هیجان‌انگیز بود و بازیگر‌های اصلی به خوبی از استعداد خود برای نقش‌آفرینی در این سریال استفاده کردند و کارشان فوق‌العاده است. زودتر فصل دوم را آماده کنید.»

برخی افراد معتقدند که هنری کویل برای نقش‌آفرینی در نقش سوپرمن در دنیای سینمایی DC این نقش را رها کرده است، اما پس از مدتی پروژه حضور این شخصیت در سینمایی DC کنسل شد. حال طرفداران امیدوارند او بار دیگر به این سریال و نقش گرالت بازگردد.

منبع: Dualshockers

نوشته صداپیشه شخصیت گرالت از خروج هنری کویل از سریال The Witcher می‌گوید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.