اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

لامبورگینی رایگان به بازیکنان Forza Horizon 5 جایزه داده شد

لامبورگینی رایگان به بازیکنان Forza Horizon 5 جایزه داده شد

سازندگان Forza Horizon 5 جایزه مناسبی به مناسبت آخر سال 2022 برای تمامی بازی‌کنان در نظر گرفته‌اند. بازیکنان فورتزا هورایزن 5 می‌توانند با مراجعه به بخش‌ پیام‌های جدید، خودرو لامبورگینی سیان آبی‌رنگ را هدیه بگیرند و خیابان‌های مکزیک را با غرش موتور این غول اسپرت به لرزه درآورند.

اهدای لامبورگینی رایگان در بازی Forza Horizon 5 بخشی از رویداد مخصوص کریسمس است. این رویداد باهدف آن برگزار شد که همه بازی‌کنان بتوانند یک جایزه بزرگ دریافت کنند. رویداد به این شکل بود که بازی‌کنان باید به یکدیگر هدیه می‌فرستادند و به ازای آن امتیاز دریافت می‌کردند. درصورتی‌که سطح امتیاز کلی به رقم مشخصی برسد، تمام بازی‌کنان یک جایزه دریافت می‌کنند. خوشبختانه سطح محبت و دوستی در این بازی بالاست و می‌توانید از سواری در لامبورگینی جدید خود لذت ببرید.

نظرات زیر توییت جدید نشان می‌دهد که بازی‌کنان از دریافت لامبورگینی سیان در بازی فورتزا هورایزن 5 بسیار خوشحال هستند. این خودرو را می‌توان ارتقاء داد و رقبا را به‌سادگی در مسابقات شکست دهد. برای دریافت این خودرو اسپرت کافی است در مرکز پیام‌ها (Message Center) به دنبال بخش Gifts یا هدایا بگردید و خواهید دید که این خودرو به شما جایزه داده شده است. پس از مطالعه پیام خواهید دید که لامبورگینی سیان به گاراژ شما اضافه شده است و می‌توانید آن را برانید و تغییر دهید.

دریافت لامبورگینی رایگان در Forza Horizon 5

توسعه‌دهنده در توییت جدید از افرادی که به یکدیگر هدیه دادند تا سطح امتیاز بالا رود تشکر کرد و نوشت که از سواری با قدرتمندترین لامبورگینی موجود لذت ببرید. خودرو Sian Roadster جزو یکی از قدرتمندترین اتومبیل‌های هیبرید اسپرت به‌حساب می‌آید که صدای موتور ویژه‌ای دارد. صدای موتور اتومبیل به لطف فناوری صدای سه‌بعدی بازی Forza Horizon 5 به زیباترین شکل پخش می‌شود و می‌توانید غرش این اتومبیل سریع را در فضای منحصر به فرد مکزیک گوش دهید.

10 مکان زیبای بازی Forza Horizon 5 که باید به آن‌ها سر بزنید

دستیابی به لامبورگینی سیان در واقعیت کار ساده‌ای نیست. تنها 19 عدد از این مدل ویژه ساخته شده است و باید مبلغ هنگفتی برای خرید آن بپردازید. به لطف فورتزا هورایزن 5 می‌توانید سواری این خودرو با حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت و بدنه فیبر کربن کامل را بچشید. گفتنی است میزان صفر تا صد این خودرو زیر 2.9 ثانیه است و اتومبیل بسیار سریعی است. درصورتی‌که بخواهید یکی از آن‌ها را در واقعیت داشته باشید، باید 3.7 میلیون دلار هزینه کنید. فعلاً می‌توانید سری به بازی بزنید و منتظر باشید که شانس در منزل شما را بزند. در پایان باید گفت که این خودرو تنها به افرادی که بازی را خریده‌اند یا نسخه گیم پس را دانلود کرده‌اند اهدا شده و نسخه کرک‌شده روندی متفاوت دارد.

منبع: TheGamer

نوشته لامبورگینی رایگان به بازیکنان Forza Horizon 5 جایزه داده شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.