اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

ماد جدید The Witcher 3 ری تریسینگ را بهبود می‌بخشد

آپدیت نسل جدید The Witcher 3 قابلیت‌های تازه‌ای را به این جهان وسیع اضافه کرد. سی‌دی پراجکت گرافیک بازی را ارتقاء داد و ری ‌تریسینگ را برای این اثر فعال کرد. در حالی که این قابلیت اهمیت بسیار زیادی دارد، اما نسخه کامپیوتر را با مشکل مواجه کرده است و استودیو هنوز نتوانسته مشکل را برطرف کند. ماد تازه‌ای برای ویچر 3 منتشر شده است که اکثر مشکلات را رفع می‌کند و عملکرد بازی را یک پله ارتقاء می‌دهد.

در حالی که استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت در حال کار روی آپدیت‌های تازه The Witcher 3 است، اما تعدادی از طرفداران تصمیم گرفته‌اند تا شخصاً دست به کار شوند و مشکل را حل کنند. فایل تنظیمات ری ‌تریسینگ در وب‌سایت نکسوس ماد آپلود شده است که عملکرد بازی را بهبود می‌بخشد و بدون تأثیر آن‌چنانی روی گرافیک، نرخ فریم بازی را افزایش می‌دهد.

گفتنی است با نصب آپدیت جدید هم عملکرد بازی به سطح موردپسند نمی‌رسد و این به آپدیت‌های تازه استودیو بستگی دارد، اما دانلود ماد جدید می‌توانید تجربه کلی بازی را برای عده‌ای که از عملکرد بازی می‌نالند بهبود بخشد. این ماد مخصوص افرادی است که ری ‌تریسینگ عمومی را فعال کرده‌اند و در صورتی که سخت‌افزار شما از چنین فناوری پشتیبانی نمی‌کند، نصب ماد تأثیری در عملکرد بازی شما ایجاد نخواهد کرد.

ماد بهبود ری تریسینگ The Witcher 3

دو آپدیت برای نسخه کامپیوتر The Witcher 3 منتشر شده‌اند که عملکرد بازی را اندکی افزایش داده‌اند و از کرش کردن متوالی جلوگیری کرده‌اند. هیچ به‌روزرسانی برای کنسول‌های بازی منتشر نشده است. اما استودیو می‌گوید که بازی‌کنان در اوایل سال 2023 گوش به زنگ باشند و بخش آپدیت کنسول خود را چک کنند. روند انتشار پچ و آپدیت همچنان ادامه خواهد یافت تا بازی به پایداری کامل برسد.

در صورتی که تمایل به نصب ماد جدید ویچر 3 دارید، کافی است سری به صفحه دانلود ماد بزنید و سپس فایل OptimizedRT.ini را به پوشه PC داخل پوشه Platform در محل نصب بازی منتقل کنید. توسعه‌دهنده دو فایل آماده کرده است که یکی از آن‌ها روی کیفیت بصری تمرکز می‌کند و دیگری روی فریم ریت. با نصب ماد می‌توانید فریم بازی را تا 54 ارتقاء دهید که همچنان رقم قابل‌توجهی به‌حساب نمی‌آید.

فهرست کامل تغییرات نسخه نسل نهم The Witcher 3

آپدیت نسل جدید ویچر 3 علاوه بر کنسول‌های بازی برای کامپیوتر هم منتشر شده است. اکثر مادهای گرافیکی به کار رفته‌اند و کیفیت بصری بازی در حد یک اثر نسل جدید است. حالت گرافیکی Ultra+ اجازه می‌دهد تا ری‌تریسینگ حتی داخل اتاق هم فعال باشد و زیبایی منحصر به فردی به بازی بخشیده شود. در صورتی که ماد جدید هم مشکل را برطرف نکرد، منتظر آپدیت‌های رسمی در اوایل سال بعدی میلادی باشید.

منبع: Wccftech

نوشته ماد جدید The Witcher 3 ری تریسینگ را بهبود می‌بخشد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.