اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

مدت قسمت اول سریال The Last of Us مشخص شد

مدت قسمت اول سریال The Last of Us مشخص شد

سریال اقتباسی از بازی لست اف اس به زودی از شبکه HBO پخش خواهد شد. حال مشخص شده که قسمت اول سریال The Last of Us بسیار طولانی و بیشتر از یک ساعت خواهد بود.

بازی The Last of Us از بهترین و محبوب‌ترین آثار تاریخ ویدیو گیم است. این بازی داستانی جذاب و در‌گیر‌کننده را به کمک شخصیت‌های عالی خود ارائه می‌دهد و قادر است تا مدت‌ها ذهن بازیکنان را به خود مشغول کند. مدتی پیش شبکه HBO تصمیم گرفت که اقتباس سریالی لست اف اس را بسازد. پس از ماه‌ها انتظار، سریال The Last of Us به زودی پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند ماجرا‌جویی‌های جول و الی را در قاب تلویزیون مشاهده کنند. به تازگی به واسطه جدول پخش بخش لاتین شبکه HBO مدت قسمت اول سریال The Last of Us اعلام شده است.

بهترین بازی های ماجراجویی PS4

به این واسطه مشخص شده اولین اپیزود سریال مذکور که از هنر‌نمایی پدرو پاسکال و بلا رمزی بهره می‌برد، مدت زمان 85 دقیقه‌ای خواهد داشت. این بدان معنا است که علاقه‌مندان سریال اقتباسی از بازی The Last of Us می‌توانند از همان ابتدای امر تجربه‌ای مشابه یک فیلم سینمایی داشته باشند.

سریال The Last of Us قرار است در قالب 9 قسمت از شبکه HBO پخش شود. در حال حاضر به طور دقیق مشخص نیست که این سریال چه بخش‌هایی را به نمایش خواهد گذاشت. با این حال گفته می‌شود که سریال مذکور داستان اولین بازی سری لست اف اس را پوشش داده و در عین حال حاوی بخش‌هایی از بازی The Last of Us Part 2 خواهد بود.

The Last of Us بهترین داستان تاریخ صنعت ویدیو گیم

کریگ مازین، خالق سریال Chernobyl و برنده جایزه امی، به همراه نیل دراکمن، کارگردان سری لست اف اس، سریال The Last of Us را ساخته‌اند. مدتی پیش کریگ مازین در قالب مصاحبه‌ای از بازی مذکور به عنوان بهترین داستان در تاریخ بازی‌های ویدیویی یاد کرد. او گفته که از سال 1977 به تجربه بازی‌های ویدیویی می‌پردازد و در تمام این مدت شخصیت‌هایی مثل جول و الی ندیده است.

سریال The Last of Us در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) پخش خواهد شد. در این سریال پدرو پاسکال و بلا رمزی به ترتیب به عنوان جول و الی ایفای نقش خواهند کرد. از دیگر بازیگران سریال مذکور می‌توان به گابریل لونا (در نقش تامی)، مارلی دندریج (در نقش مارلین)، آنا تورو (در نقش تس) و نیکو پارکر (در نقش سارا) اشاره کرد. همچنین اشلی جانسون و تروی بیکر که در بازی لست اف اس نقش جول و الی را ایفا کردند، در سریال اقتباسی آن حضور دارند.

نظر شما در مورد مدت قسمت اول سریال The Last of Us چیست؟ آیا طولانی بودن آن مورد رضایت شما بوده یا ترجیح می‌دهید کمتر از یک ساعت باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

نوشته مدت قسمت اول سریال The Last of Us مشخص شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.