اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

نسخه ریمیک بازی Horizon Zero Dawn توسط Guerrilla Games ساخته نمی‌شود

نسخه ریمیک بازی Horizon Zero Dawn توسط Guerrilla Games ساخته نمی‌شود

اخیرا شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه ریمیک بازی Horizon Zero Dawn (هورایزن زیرو داون) در رسانه‌های مختلف منتشر شده است. بنا به گزارش‌ها، این اثر توسط استودیو Guerrilla Games ساخته نشده و استودیو دیگری مسئولیت تولید آن را بر عهده گرفته است.

کالین موریارتی، اینسایدر صنعت ویدیو گیم، در قالب قسمت جدید پادکست Sacred Symbols، اعلام کرد که استودیو سازنده بازی Horizon Zero Dawn یعنی گوریلا گیمز، نسخه ریمیک این اثر را نخواهد ساخت. اگر چه او نام استودیویی را که مشغول ساخت اثر مذکور برای پلی استیشن 5 است، به زبان نیاورده، اما تکرار کرده که طبق گفته منابع یک استودیو دیگر روی آن کار می‌کند. لازم به ذکر است گفته‌های کالین موریارتی در حد شایعه بوده و باید تا زمانی که شرکت سونی به صورت رسمی نسخه ریمیک بازی Horizon Zero Dawn و استودیو سازنده آن را اعلام کند، صبر کنیم.

بهترین بازی های ماجراجویی PS4

شایعات مربوط به ساخت نسخه ریمیک اولین بازی سری Horizon برای اولین بار در ماه اکتبر سال 2022 منتشر شد. به این واسطه گفته شد که اثر مذکور برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. تا‌کنون اطلاعات زیادی از این اثر ارائه نشده است. تازه‌ترین این دست اخبار، واگذاری مسئولیت ساخت نسخه ریمیک بازی هورایزن زیرو داون به یک استودیو داخلی پلی استیشن است.

در حال حاضر استودیو گوریلا گیمز مشغول تولید بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West به نام Burning Shores بوده و در کنار آن روی بازی Horizon: Call of the Mountain که برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 منتشر خواهد شد، کار می‌کند. بر این اساس چندان تعجب‌آور نیست که استودیو Guerrilla Games از ساخت نسخه ریمیک هورایزن زیرو داون صرف‌نظر کرده و استودیو دیگری این اثر را بسازد.

ریمیک بازی Horizon Zero Dawn از قدرت PS5 استفاده خواهد کرد

ظاهرا نسخه ریمیک بازی Horizon Zero Dawn از قدرت بیشتر پلی استیشن 5 نسبت به کنسول نسل قبل بهره برده و جلوه‌های بصری پیشرفت خواهند کرد. همچنین مدل‌های کاراکتر‌ها بهبود پیدا کرده و ارتقا‌های مختلفی را به همراه خواهند داشت. این در حالی است که المان‌های اصلی گیم پلی حفظ می‌شوند. در پایان گفته شده در نسخه ریمیک بازی هورایزن زیرو داون تکسچر‌ها اصلاح شده و انیمیشن‌های بهبود‌یافته در حد و اندازه‌های بازی هورایزن فوربیدن وست خواهند بود.

بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 19 آوریل 2023 (30 فروردین 1402) به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. این DLC بازیکنان را به لاس وگاس نزدیک کرده و آن‌ها را در برابر رباتی به نام Horus Titan قرار می‌دهد.

نظر شما در مورد عدم ساخت نسخه ریمیک بازی هورایزن زیرو داون توسط استودیو Guerrilla Games چیست؟ آیا با این امر موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

نوشته نسخه ریمیک بازی Horizon Zero Dawn توسط Guerrilla Games ساخته نمی‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.