اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

نمایش تیراندازی و شرح داستان در تریلر گیم پلی بازی STALKER 2

نمایش تیراندازی و شرح داستان در تریلر گیم پلی بازی STALKER 2

استودیو GSC Game World پس از شروع جنگ اوکراین و نقل مکان به شهر پراگ، اولین تریلر گیم پلی بازی STALKER 2 را منتشر کرد. این تریلر که با عنوان «به‌سوی من بیا» منتشر شده است؛ محیط تاریک و آزاد بازی را به نمایش می‌گذارد و می‌توانیم نحوه جنگیدن و تیراندازی در دنیای آشفته و آخرالزمانی را ببینیم. این تریلر شامل هر دو صحنه‌های سینمایی و گیم پلی است و توضیح بهتری در مورد ماجراجویی که قرار است در سال آینده آغاز کنیم ارائه می‌کند.

استودیو در توضیحات تریلر نوشت که ترکیب خاصی از شوتر اول‌شخص به همراه رگه‌هایی از ترس و شبیه‌ساز ایمرسیو در قالب بازی استاکر 2 بازخواهد گشت. این ژانرها در کنار گرافیک پیشرفته، آزادی عمل بی‌نظیر و همچنین جو وحشتناک و تاریک قرار گرفته‌اند تا کامل‌ترین تجربه ممکن از یک بازی استاکر ارائه شود. استودیو در ادامه ورود به Zone یا منطقه را خوش‌آمد گفت. بازی‌کنان در اطراف نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل پرسه خواهند زد. این منطقه ممنوعه و رادیواکتیو پر از اتفاقات عجیب و افراد تغییرشکل‌یافته است.

افراد مختلفی در منطقه ممنوعه زندگی می‌کنند. جایزه‌بگیرها و افرادی که دنبال گنج و راز هستند، بخشی از جامعه بازی را تشکیل می‌دهند. این افراد را به‌عنوان استاکر می‌شناسند و استودیو در پایان می‌گوید که آیا شما آماده تبدیل شدن به یک استاکر و پیوستن به جمع آن‌ها هستید؟‌ در ادامه لازم است به تریلر گیم پلی STALKER 2 بپردازیم. ویدیو ابتدا صحنه‌ای مخوف را نشان می‌دهد و به نظر با یک شیء جادویی روبه‌رو هستیم که می‌تواند واقعیت و خیال را به هم پیوند دهد.

گیم پلی بازی STALKER 2

ادامه تریلر STALKER 2 Heart of Chornobyl به نحوه جستجو و کاوش در منطقه ممنوعه می‌پردازد. بازی‌کننده دستگاه ویژه‌ای همراه دارد و می‌تواند نقاط رادیواکتیو را کشف کند. تریلر به معرفی شخصیت‌های مختلف بازی می‌پردازد و در پایان هم با یک مرد نابینا مواجه می‌شویم که به نظر رهبر گروه مذهبی و تندگرا باشد. او در پایان تریلر می‌گوید: «نمی‌توان خدا را کشت، همان‌طور که نمی‌توان آسمان بالاسر را از بین برد.» به نظر می‌رسد که این فرد اهمیت زیادی در داستان خواهد داشت.

سیستم مورد نیاز بازی Stalker 2

داستان بازی STALKER 2 در ادامه سه‌گانه پیشین خواهد بود. دانشمندان پس از سال‌ها تلاش موفق به ورود به میدان آگاهی‌بخش زمین به نام Noosphere می‌شوند. این یک مقوله روانی و آن را حتی می‌توان یک میدان جادویی نامید که افکار فراتر و در بعدی دیگر را ایجاد می‌کند. قدرت استدلال تازه‌ای به مردم جهان می‌بخشد. آزمایش‌های متعدد روی نوسفیر در نهایت به فاجعه‌ منجر می‌شود و دومین منطقه ممنوعه در چرنوبیل ایجاد می‌شود و این‌طور است که ماجرای تازه‌ای رقم می‌خورد.



تریلر گیم پلی STALKER 2 نشان می‌دهند که هنوز اطلاعات زیادی از بازی فاش نشده‌اند و لازم است منتظر پخش تریلر و اعلام توضیحات بیشتر باشیم. استودیو اوکراینی قول انتشار بازی استاکر 2 در سال 2023 را داده است. STALKER 2 Heart of Chornobyl برای کنسول‌ ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: PCGAMER

نوشته نمایش تیراندازی و شرح داستان در تریلر گیم پلی بازی STALKER 2 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.