اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

نویسنده ارشد سری Mass Effect از استودیو Bioware جدا شد

نویسنده ارشد سری Mass Effect از استودیو Bioware جدا شد

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مک والتر که تقریبا 20 سال در استودیو Bioware مشغول به کار بوده و به عنوان نویسنده ارشد سری Mass Effect (مس افکت) فعالیت کرده، از سمت خود استعفا داده است.

در مورد بازی جدید سری Mass Effect که هم اکنون توسط استودیو بایوور در حال ساخت است، اطلاعات زیادی در دست نیست. اما آن چه که مشخص و واضح است، این بوده که این اثر یکی از معماران اصلی مجموعه را از دست داده است. این امر از آن جهت بوده که مک والترز، عضو حدودا 20 ساله استودیو Bioware که به عنوان نویسنده ارشد در سه بازی اصلی سری مس افکت حضور داشته و سمت مدیر نوآوری در پروژه‌های اخیر بایوور از جمله بازی Mass Effect Legendary Edition را بر عهده داشته، از مقام خود کناره‌گیری کرده است.

شخصیت های بازی های ویدیویی که دوست داریم همکارشان شویم

این خبر را مک والترز از طریق صفحه خود در لینکدین اعلام کرده است. علاوه بر اعلام استعفا، وی برای همکارانش در استودیو Bioware که در ادمونتون مستقر بوده، آرزوی بهترین‌ها را داشته است. با این وجود او هیچ اشاره‌ای به آینده کاری خود نکرده است.

بازی جدید Mass Effect در حال ساخت است

مک والترز در پست خود نوشته است: «در سال جدید، ماجرا‌های جدیدی به وجود می‌آید. همان‌طور که برخی از شما می‌دانید، در پایان سال گذشته تصمیم گرفتم که استودیو بایوور را ترک کنم. این 19 سال گذشته برای زندگی من تجربه‌ای متحول‌کننده بوده و تصمیم به رها کردن آن بسیار دشوار است. من با افراد فوق‌العاده زیادی کار کرده‌ام و این افتخار را داشتم که بخشی از شگفت‌انگیز‌ترین تیم‌ها و پروژه‌ها باشم. از همه کسانی که از همکاری با آن‌ها لذت بردم، متشکرم و برای تمامی اعضای استودیو Bioware در هر کاری که انجام می‌دهند بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

آشنایی با خطرناک‌ ترین زامبی‌ ها در بازی های ویدیویی

بدون شک کنار رفتن نویسنده ارشد سری Mass Effect تاثیر‌گذار خواهد بود، اما این احتمال وجود دارد که با اضافه شدن افراد جدید مسیر تازه‌ای دنبال شود. همان‌طور که گفته شد، اطلاعات زیادی از بازی جدید مس افکت ارائه نشده است. برای مثال تا‌کنون پلتفرم‌های مقصد این اثر معرفی نشده‌اند.

منبع: Wccftech

نوشته نویسنده ارشد سری Mass Effect از استودیو Bioware جدا شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.