اف تی اپیک | پلتفرم بازی و سرگرمی برای تفریح و کسب درآمد دیجیتال شما

پروژه بزرگ کمپانی/BIG PROJECT FTEPIC.COM

اف تی اپیک
ftepic

با نام و یاد خداوند بخشنده و مهربان

سپاسگزار خداوندیم که به ما قدرت داد تا در بهترین مسیر ها قدم بگزاریم و مفتخریم که امروز در تاریخ دوشنبه 10 آبان سال 1400 شمسی ساعت 12:26 دقیقه که در حال نوشتن این مقاله هستم رسما شروع کار شرکت اف تی اپیک(FT EPIC.COM) را اعلام کنم.

فعالیت های این شرکت در اکثر زمینه های علم و تکنولوژی هستش و سازندگان شرکت امید و اهداف بسیار دور اندیشانه ای برای ادامه ی راه و فعالیت شرکت دارند و اگر خدا بخواهد هدف اصلی شرکت اف تی اپیک(FT EPIC) ساختن یک شبکه جهانی برای سهولت در دستیابی به اطلاعات هر فرد در هرکجای دنیا و کسب درآمد بصورت دورکاری و با آسان ترین روش ها جهت رونق اقتصادی بین المللی و آسان شدن زندگی متمدن و یا مهاجرت انسان ها از کسب و کار های قدیمی و سنتی کم درآمد به کسب و کار های متمدن و پیشرفته با درآمدی عالیست.

تجربه و علم اینجانب نشان میدهد که اگر هر فرد بدون هیچگونه توجهی به عدم استعداد یا شرایط محیطی اش اگر به دنبال علاقه و عشق خود برود صد در صد با تمام وجود و علاقه خود در محیطی که علاقه به آن زمینه دارد قرار خواهد گرفت و پیشرفت 3 برابری برای آن فرد چه در زمان یادگیری و چه در زمان انجام کار حاصل میشود.

این مطلب رو بیان کردم صرفا برای اینکه بدانید تک تک شما انسان های روی زمین مقدس هستید زیرا خداوند در هفت روز زمین و انسان را خلق کرد و از روح خودش در انسان دمید پس ما هم همانند پروردگار خویش قدرتمند و مالک بزرگی و نیروی درونی بینهایت قدرتمندی هستیم صرفا فقط باید تصمیم بگیریم که میخواهیم که به تحقق رویا ها و آرزو هامون کمک کنیم و تمام فانتزی ها و ایده آل های خود را تجربه کنیم و یا نه فقط دوست داریم که آنها را در خواب تجربه کنیم بدون هیچ لذتی…:(

تمام این مباحث رو عرض کردم تا بدونید که هرشخصی میتواند به اهداف خود برسد و فقط اراده ی قوی و تلاش مستمر نیاز هستش تا خیلی زود و خیلی آسان به اهداف مان برسیم چون ایمان و اراده حرف اول رو در دستیابی به اهداف و نحوه شکل گیری طرز تفکر شما نسبت به زندگیتان دارد. امیدوارم که بتونیم برای تمام انسان های جهان مفید باشیم و یک زندگی بسیار عالی رو برای خودمان و دیگران رقم بزنیم. ریز فعالیت های وب سایت اف تی اپیک فعلا بصورت کامل اعلام نشده و بزودی در همین وب سایت و وب سایت رسمی شرکت (FTEPIC.COM) که بزودی شروع به کار خواهد کرد اعلام خواهد شد.

صادقانه هدف ما پیشرفت در تمام زمینه ها در مسیر درست است و هرکس به اندازه ظرفیت درک و توانایی اش میتواند بهره ببرد.

برای اطلاعات بیشتر و یا هرگونه حمایت و پیشنهاد میتوانید با آیدی تلگرام زیر هم به فارسی هم به زبان انگلیسی در ارتباط باشید.

t.me/ftepic_com

یا با آیدی اینستاگرام ما در ارتباط باشید instagram.com/ftepic_com

سپاس فراوان بابت همراهی تک تک شما عزیزانم ارادتمند شما وب سایت اف تی اپیک 10 آبان 1400 پایان مقاله ساعت13:10