اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

اف تی اپیک

کارگردان بازی Atomic Heart از DLCها و روند ساخت این اثر می‌گوید

رابرت باگراتونی، کارگردان بازی Atomic Heart (اتمیک هارت)، اخیرا مصاحبه‌ای با Wccftech داشته که در قالب آن اطلاعات مختلفی از روند ساخت اثر مذکور و جزئیات بسته‌های الحاقی آن شامل شخصیت‌ها، داستان‌ها، قلمروها و ماموریت‌های جدید ارائه کرده است.

بازی Atomic Heart یکی از آثار مورد‌انتظار سال جاری است که با جلوه‌های بصری چشم‌نواز و گیم پلی هیجان‌انگیز خود توانسته توجه بازیکنان بسیاری را جلب کند. با این وجود که این اثر به زودی منتشر خواهد شد، همچنان سوالات بسیاری بدون پاسخ باقی مانده است. در همین راستا رسانه Wccftech مصاحبه‌ای با کارگردان بازی اتمیک هارت یعنی رابرت باگراتونی ترتیب داده است.

بهترین بازی های شوتر اول شخص برای مبتدی‌ها

به این واسطه جزئیات جدیدی از بازی Atomic Heart ارائه شده و مشخص می‌شود که استودیو Mundfish قصد دارد در قالب انتشار چندین DLC تجربه بازیکنان را گسترش دهد. همچنین کارگردان بازی اتمیک هارت ضمن تشریح همکاری با توسعه‌دهندگان در سراسر جهان، روند ساخت اثر مذکور را توضیح داده است.

رابرت باگراتونی در مورد پشتیبانی استودیو Mundfish از بازی Atomic Heart و بسته‌های الحاقی این اثر چنین گفته است: «بازی اتمیک هارت یک اثر تک‌نفره خواهد بود و روی داستان و خلق تجربه‌ای عالی برای بازیکنان تمرکز دارد. در حال حاضر هیچ بخش چند‌نفره‌ای در نظر گرفته نشده است. در قالب DLCها تجربه بازیکنان با قلمرو‌ها، ماموریت‌ها، پازل‌ها، دشمنان، شخصیت‌ها و داستان‌های جدید گسترش پیدا می‌کند.»

استودیو Mundfish قصد دارد به کمک بسته‌های الحاقی قلمرو‌های اوپن ورلد را با مواردی مثل ساختمان‌ها و آزمایشگاه‌ها گسترش دهد. به این واسطه بازیکنان باید چالش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و اطلاعات بیشتری از دنیای بازی Atomic Heart به دست بیاورند.

Atomic Heart به گیم پس اضافه خواهد شد

به جز برنامه‌های سازندگان بازی Atomic Heart برای انتشار بسته‌های الحاقی، رابرت باگراتونی در مورد علل تاخیر در انتشار و تصمیمات سختی که در طول فرآیند ساخت این اثر می‌گرفتند، اشاره کرده است. وی در این باره گفته است: «ما می‌خواستیم اثری خارق‌العاده و یک تجربه منحصر‌به‌فرد خلق کنیم. این امر در رابطه با داستان، ساختار بازی و همچنین مکانیک‌های زیادی صادق است. تاخیر در انتشار بازی اتمیک هارت را می‌توان به جوانی سازندگان، جاه‌طلبی، نوآوری و فناوری‌های جدید نسبت داد». دیگر دلیلی که کارگردان بازی Atomic Heart به عنوان عامل تاخیر در انتشار از آن نام برده، تصمیم استودیو Mundfish برای کنار گذاشتن بخش چند‌نفره و الزام ایجاد تغییرات قابل‌توجه در ساختار اثر مذکور است.

در ادامه رابرت باگراتونی توضیحاتی در مورد طرح اولیه بازی Atomic Heart ارائه داد و گفت: «ما می‌خواستیم داستان خارج شدن پیشرفت و فناوری از کنترل را بیان کنیم و روایتی خارق‌العاده از رویایی بین انسان و ماشین را به نمایش بگذاریم. دیگر جنبه مهم در بازی اتمیک هارت، غوطه‌ور شدن در دنیای بازی و مکانیک‌های نبرد است. ما تمرکز خود را روی صیقل دادن گان پلی، متعادل کردن داستان و ایجاد یک تجربه منحصر‌به‌فرد معطوف کردیم.»

بهترین بازی های شوتر اول شخص کامپیوتر

زمانی که از کارگردان بازی Atomic Heart در رابطه با نقل مکان استودیو Mundfish به قبرس سوال شد، او جزئیات و دلیل این امر را فاش کرد. وی در این مورد گفته است: «در حاضر حاضر تمام تمرکز ما روی ساخت بازی اتمیک هارت بوده که از سال 2017 در حال برنامه‌ریزی و توسعه در قبرس است». هنگامی که در مورد ملیت اعضای تیم سازنده بازی Atomic Heart پرسیده شد، رابرت باگراتونی تکرار کرد که استودیو Mundfish متشکل از افرادی است که تجربه کار روی بازی‌های AAA را در کارنامه دارند. همچنین او بیان کرد که استعداد سازندگان و پیشرفت‌های آن‌ها، بازی Atomic Heart را به اثری ارزشمند تبدیل می‌کند.

بازی اتمیک هارت در تاریخ 21 فوریه 2023 (2 اسفند 1402) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این اثر در زمان انتشار در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد توضیحات کارگردان بازی Atomic Heart در مورد DLCها و مراحل ساخت این اثر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

نوشته کارگردان بازی Atomic Heart از DLCها و روند ساخت این اثر می‌گوید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.