اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

کارگردان Alan Wake 2 از انتشار اطلاعات جدید خبر داد

کارگردان Alan Wake 2 از انتشار اطلاعات جدید خبر داد

کارمندان استودیو Remedy‌ سال جدید میلادی را با تلاشی مضاعف برای تمام کردن تولید بازی Alan Wake 2 آغاز خواهند کرد. سم لیک در تازه‌ترین توییت با تبریک سال نو میلادی به طرفداران بازی الن ویک، نوید انتشار اطلاعات تازه‌ای داد و اینکه سال 2023 برای آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و وی با انتشار تصویری نوشت که ممکن است سرنخ مهمی در این تصویر باشد و آن را به‌درستی بررسی کنید.

سم لیک، خالق و نویسنده بازی آلن ویک در صفحه توییتر خود نوشت: «سال 2023 میلادی مبارک. امسال بسیار شلوغ و به‌شدت هیجان‌انگیز خواهد بود. چرا؟ خب می‌توانید به تصویر زیر نگاه کنید و ممکن است سرنخی پیدا کنید.» منظور او لوگو بازی Alan Wake 2 بود و قرار نیست با بررسی این تصویر به نتیجه‌ای بزرگ برسید. وی تنها از صفحه توییتر خود برای تهییج طرفداران و آماده‌سازی برای سال جدید میلادی بگوید. وی همچنین از انتشار اطلاعات بیشتر در سال جدید خبر داد و امسال، سال آلن ویک 2 خواهد بود.

اخبار جدید بازی Alan Wake 2

دنباله بازی Alan Wake در گیم اواردز سال 2021 و همراه یک تریلر جدید معرفی شد. تریلر نشان داد که با یک بازی کاملاً متفاوت از لحاظ گرافیکی و گیم‌پلی روبه‌رو هستیم و به یک بازی ترسناک کامل تبدیل شده است. شماره‌ی دوم از لحاظ فضاسازی پیشرفت زیادی کرده است و تغییرات مهمی را خواهیم دید. سم لیک در مصاحبه‌ای جدید گفته است که Alan Wake 2، رده‌بندی سنی بزرگ‌سال را دریافت می‌کند. بازی اول به دلیل ترس از احتمال فروش کمتر از چنین رده‌بندی دوری کرد.

ازآنجایی‌که بازی‌هایی همانند Elden Ring و God of War Ragnarok با رده‌بندی سنی بزرگ‌سال، همچنان فروش عالی کسب کردند، استودیو رمدی هم تشویق به انجام چنین کاری شده است. استودیو همچنین قیمت 70 دلار را برای بازی در نظر گرفته است و این اثر داستانی قرار نیست با قیمت نسل پیشین به فروش رود. سم لیک می‌گوید که تغییر رده‌بندی سنی باعث شده تا وی با دست بازتری بتواند داستان را بنویسد و بازی را پیش برد. وی معتقد است که داستان Alan Wake 2‌ به ایده‌ی اولیه‌ای که در سر داشت نزدیک‌تر است و آن‌ها نیازی به خودسانسوری ندارند.

از تریلر بازی Alan Wake 2 چه نکاتی متوجه شدیم؟

شرکت رمدی در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران ارشد تائید کرد که تولید بازی آلن ویک 2 به‌خوبی پیش می‌رود. مدیرعامل این شرکت در مهر امسال گفت که تولید بازی وارد مرحله جدی شده است. استودیو در نهایت تصمیم گرفت تا به تولید بازی بپردازد و از نمایش گیم‌پلی خودداری کند؛ اما این اتفاق امسال رخ خواهد داد. منتظر اطلاعات تازه در ماه‌های آینده باشید.

منبع: Gameranx

نوشته کارگردان Alan Wake 2 از انتشار اطلاعات جدید خبر داد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.