اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

در قالب گزارش جدیدی ادعا شده است که استودیو 343 Industries (343 اینداستریز) از روند ساخت بازی های آینده سری Halo (هیلو) کنار رفته و استودیو دیگری جایگزین آن می‌شود.

پس از آن که بازی Halo: Reach به عنوان آخرین محصول استودیو Bungie از سری هیلو منتشر شد، وظیفه ساخت بازی‌های بعدی این مجموعه به استودیو 343 Industries منتقل شد. از این زمان استودیو مذکور تعداد 11 بازی از سری Halo را در دسترس قرار داده که از بین آن‌ها می‌توان به Halo 5: Guardians ،Halo: The Master Chief Collection و Halo Infinite اشاره کرد. حال گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن بازی های آینده سری هیلو توسط استودیو 343 Industries ساخته نمی‌شود و استودیوهای ترد پارتی این مسئولیت را بر عهده دارند.

منحصر به فردترین طراحی کاراکترها در بازی های ویدیویی

به گفته افشا‌گر Bathrobe Spartan که سابقه خوبی در زمینه افشای اطلاعات مربوط به سری هیلو دارد، اخراج گسترده نیرو‌های مایکروسافت تاثیر بسزایی روی استودیو 343 اینداستریز داشته و تا یک سوم اعضای آن بر‌کنار خواهند شد. همچنین طبق اخبار جوزف استاتن، از سازندگان با‌سابقه سری Halo، از استودیو مذکور جدا شده و به Xbox Publishing ملحق می‌شود.

پس از کنار رفتن به عنوان سازنده، استودیو 343 Industries نقش سرپرست سری هیلو را بر عهده گرفته و روی بازی‌ها و محتوا‌های جدید نظارت می‌کند. همچنین این استودیو روی بهبود موتور بازی‌سازی هیلو کار خواهد کرد. استفاده از کمک‌های دیگر استودیو‌ها امری تازه برای استودیو 343 اینداستریز محسوب نمی‌شود، زیرا پیش از این استودیو مذکور برای ساخت محتوا‌های بخش چند‌نفره هیلو اینفینیت به خصوص فصل دوم به کمک استودیوهای خارجی متکی شده است. با این حال Bathrobe Spartan ادعا کرده بسته الحاقی داستانی بازی Halo Infinite به دلیل آن که ساخت آن توسط استودیو 343 Industries مقرون به صرفه نیست، لغو شده است.

343 Industries وعده محتواهای بیشتر برای Halo Infinite داده است

انتظار می‌رود که دنباله بازی Halo Infinite و سایر آثار فرعی سری هیلو به زودی وارد مرحله پیش‌تولید شوند. با استناد به گزارش‌ها، این آثار توسط استودیو‌های دیگر و با بودجه‌های کمتری ساخته خواهند شد. با این وجود که بازی هیلو اینفینیت انتشار موفقی داشت، اما در ماه‌های اخیر به دلیل تاخیر در انتشار محتوا‌ها، خسته‌کننده بودن بخش چند‌نفره و باگ‌های پر‌تعداد مورد انتقاد قرار گرفته است.

بهترین ماشین ها در بازی های ویدیویی

استودیو 343 Industries به منظور توسعه ویژگی‌های لایو سرویس بازی Halo Infinite اقدام به لغو بخش Co-op این اثر کرده است. در ماه نوامبر سال گذشته، استودیو مذکور با اشاره به 2022 به عنوان یک سال چالش‌برانگیز برای بازی هیلو اینفینیت، وعده داد که روند ارائه محتوا‌های جدید با انتشار آپدیت زمستانی بهبود پیدا خواهد کرد. همچنین گزارش شد که استودیو Certain Affinity، همکار 343 Industries در بخش چند‌نفره، مشغول ساخت یک حالت جاه‌طلبانه برای بازی Halo Infinite است. فصل سوم این اثر با نام Echoes Within قرار است در تاریخ 7 مارس (16 اسفند) منتشر شده و مواردی از جمله نقشه‌های جدید، اسلحه Bandit و دو حالت تازه را در دسترس بازیکنان قرار دهد.

منبع: GameSpot

نوشته بازی های آینده سری Halo توسط استودیو 343 Industries ساخته نمی‌شوند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید