اف تی اپیک تلفیق سرگرمی، کسب درآمد و تکنولوژی

شایعات جدیدی در رسانه‌های مختلف منتشر شده که با استناد به آن‌ها شرکت Atlus مشغول ساخت آثار جدیدی از سری Persona (پرسونا) است. به این واسطه ادعا شده است که بازی های Persona 6 و Persona 3 Remake مراحل تولید را پشت سر می‌گذارند.

با این وجود که از انتشار بازی جدید سری Persona چندین سال می‌گذرد، اما شرکت Atlus به واسطه آثار فرعی، انتشار مجدد و ارائه نسخه کامل توانسته این مجموعه را زنده نگه دارد. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که شرکت مذکور مشغول آماده شدن برای انتشار چندین بازی جدید از سری نقش‌آفرینی محبوبش است.

قدرتمندترین کاراکترهای بازی های ویدیویی

Im A Hero Too، از کاربران ResetEra که قبلا اطلاعات مربوط به سری پرسونا را به درستی فاش کرده و مورد تایید ناظران وب سایت مذکور است، اعلام کرده که بازی های Persona 6 و Persona 3 Remake در شرکت Atlus در حال ساخت هستند. ظاهرا روند تولید این دو اثر از مدت‌ها پیش آغاز شده و سازندگان قصد دارند آن‌ها را در فصل تابستان معرفی کنند. Im A Hero Too ادعا کرده است که اگر شرکت اتلوس برنامه‌های خود را به صورت داخلی تغییر نداده بود، بازی‌های پرسونا 3 ریمیک و پرسونا 6 تا‌کنون معرفی شده بودند.

شایعات ساخت Persona 3 Remake از مدت‌ها پیش منتشر شده است

گفته‌های Im A Hero Too اولین باری نیست که در قالب آن در مورد ساخت نسخه ریمیک بازی Persona 3 می‌شنویم. این امر از آن جهت است که اطلاعات فاش شده از ساخت این پروژه خبر داده‌اند. طبق گفته‌های این کاربر ResetEra، نسخه ریمیک بازی پرسونا 3 دارای ارتقا‌های متعددی است که موجب می‌شود برای بسیاری از بازیکنان یک تجربه جدید محسوب شود.

در رابطه با بازی پرسونا 6، Im A Hero Too گفته است که با وجود انتشار آثار اخیر سری Persona روی پلتفرم‌های مختلف، بازی مذکور به صورت انحصاری برای پلی استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. این امر در اطلاعات فاش شده قبلی نیز وجود دارد.

به مانند تمامی شایعات و اطلاعات فاش شده، نمی‌توان گفته‌های Im A Hero Too را به صورت قطعی تایید کرد. در صورتی که شرکت Atlus برای معرفی بازی های Persona 6 و Persona 3 Remake در تابستان امسال برنامه‌ریزی کرده باشد، به زودی شاهد رونمایی از این آثار خواهیم بود.

منبع: Gamingbolt

نوشته بازی های Persona 6 و Persona 3 Remake در حال ساخت هستند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید